נקמה מטרידה: הישראלי שהעלה מאות תמונות עירום של גברים

דניאל, כפיר ודוד הופתעו לגלות תמונות עירום שלהם באתר טאמבלר. "מי שהדביק אותי באיידס בקבוצה הזו - שיסבול", ענה המפיץ כשפנו אליו. "אונס וירטואלי", פרק 3

זמן צפייה: 04:32

באוגוסט האחרון עלה לאתר טאמבלר בלוג עמוס בתמונות עירום של עשרות בחורים ישראלים. דניאל דונקלמן, כפיר שמגר ודוד הופתעו לגלות את עצמם מופיעים באותו בלוג. דוד, שפנה למפיץ התמונות דרך האתר, גילה שמדובר בנקמה אישית וקיבל את התשובה הזו: "מי שהדביק אותי באיידס בקבוצה הזו - שיסבול".

ממשטרת ישראל נמסר: "לא ברור מדוע התכנית בוחרת פעם אחר פעם להטיל אשמה ורפש כלפי המשטרה וחוקריה בנוגע לטיפול הפצת תמונות אינטימיות ברשת, תוך התבססות על עובדות חלקיות, עיוות המציאות ודגימת מקרים אקראיים שאינם מייצגים תוך התעלמות מגמתית משורה ארוכה של הישגים והצלחות של משטרת ישראל בהסרת התכנים הפוגעניים, פיענוח מקרים, מעצר חשודים ואף כתבי אישום. ככל שמתקבל מידע או תלונה בנושא, משטרת ישראל פועלת ותמשיך לפעול באופן נחוש ומקצועי לאכיפת החוק ובמקביל להסרת התכנים הפוגעניים, לרבות באתרים שאינם מנוהלים בישראל ואינם כפופים לדין הישראלי. אכיפת הנושא מטופלת במלוא החומרה והרגישות על ידי מערך מיומן ומקצועי של חוקרי סייבר. בניגוד לנטען, משטרת ישראל פנתה לנציגי אתר טאמבלר בבקשה להסרת התכנים, אולם כל ניסיונות הפנייה לנציגות האתר שמקום מושבם בחו״ל לא הניבו כל מענה מצידם".