דרושים: חברת פלייטיקה המפתחת משחקי רשת מגייסת עובדים ללא תואר

המשרות: מוצר, עולם של אנליזה, מרקטינג, ו-BI; התנאים: הסעות, ארוחת בוקר, בית קפה וחוגים. יעל יהודאי - סמנכ"לית משאבי אנוש גלובלית, על "פלייטיקה"

זמן צפייה: 02:48

החברה ישראלית פלייטיקה המפתחת משחקי רשת, בעיקר כאלו המדמים משחקי מזל. החברה קיימת מעל עשור ועשתה שני אקזטים. היום היא מחפשת למעלה מ-70 משרות שונות ולא חייבים תואר בשביל להתקבל אליהן.

יעל יהודאי - סמנכ"לית משאבי אנוש גלובלית, על "פלייטיקה":

• לחברה משרדים ב-18 מדינות, בהם מועסקים יותר מ-3,500 עובדים. בישראל החברה מונה כ-800 עובדים ונמצאת בהרצליה ותל אביב. החברה הוקמה בשנת 2010 בידי רוברט אנטוקול ואורי שחק, בנו של הרמטכ"ל אמנון ליפקין-שחק. החברה עשתה עד כה שני אקזיטים.

• המשימה - לייצר בידור, משחק וכיף לעולם. יש לנו יותר מעשרה משחקים שונים (סוליטר, בינגו, פאזל) שמשחקים אותם בכל רחבי העולם. משחקים חינמיים דרך הרשת, הסלולר וכו'.

• אנחנו לא מחפשים בהכרח מישהו עם תואר, חשוב שאנשים שרוצים ואוהבים את העולם הזה יגיעו אלינו. מחפשים בעובדים שלנו: פוטנציאל, אנשים טובים, גמישים, שרוצים לצמוח אתנו, אנחנו עושים הרבה מעברים על מנת למקסם את העובדים שלנו.

• בשביל להגיע אלינו שולחים אלינו מייל (jobs@playtika.com), או פונים באתר. יש לנו תהליך מיון עם מבחני התאמה, ששם דגש על יכולות, ברמה האישית וגמישות מחשבתית. התהליך לוקח כשבועיים עד חודש.

• מחפשים למעלה מ-70 משרות בתחומים של משרות: מוצר, עולם של אנליזה, מרקטינג, ו-BI.

• בתקופת הקורונה, לא היו אצלנו פיטורים. עברנו לעבוד מהבית, החברה מורגלת לזה, אנחנו מכירים את ההתנהלות, סיפקנו לעובדים תנאים אופטימליים שיעבדו בצורה הטובה ביותר בתקופה הזאת. החברה תרמה אוכל לנזקקים ושלחנו להורים של העובדים שלנו זרים לכל רחבי הארץ.

• פלייטיקה היא חברה שמדי שנה זוכה לדירוג גבוה במקומות הכי טובים לעבודה בישראל. מקום עבודה מאוד נחשק, דואגים לרווחת העובדים ולתנאים טובים. לדוגמא יש אוטובוס של החברה שלוקח כל יום את העובדים לעבודה, יש מדי יום ארוחת בוקר לעובדים, השקנו בית קפה במקום העבודה, יש לנו חוגים בזמן העבודה של ספורט ועוד. הכל במסר שמאוד אכפת לנו מהעובדים ושירגישו שאכפת לנו מהם וככה אנו שומרים על מורל גבוה.