ב-20 שניות: המכשיר שיחטא לכם את הסלולרי

לאחר שחיטוי הידיים הפך לשגרת חיינו בחודשים האחרונים, בחברת ווינמד החלו לשווק מכשיר מיוחד לחיטוי מסכים - כך זה עובד

זמן צפייה: 04:27

לאחר שחיטוי הידיים הפך לשגרת חיינו בחודשים האחרונים, בחברת ווינמד שמו לב שאין התייחסות למכשירים הסלולריים, שהם למעשה הדבר המזוהם ביותר בסביבתנו הקרובה - ולכן החלו לשווק מכשיר מיוחד לחיטוי מסכים.
דותן וינדמן, מנכ"ל החברה, מסביר כי "מדובר בפיתוח של חברה אמריקאית, ואנחנו המשווקים שלהם בארץ. מכשיר לחיטוי ציוד אישי, רפואי ומעבדתי באמצעות קרני UV, באמצעות חיטוי שלוקח עשרים שניות ומחטא 99.999 אחוזים מהחיידקים והווירוסים ללא מגע יד ושימוש בכימיקלים. מגיפת הקורונה נתנה למכשיר שקיים מסוף שנת 2018 דחיפה, הרי ידוע שהחיידקים שלה שורדים היטב במשך שעות ארוכות על משטחי זכוכית או פלסטיק, והפלאפון שלנו נמצא איתנו בכל מקום כל היום, אנחנו נוגעים בו עם הידיים ומצמידים לפנים, וזה מקור להדבקה בקורונה. מסך הפלאפון הממוצע מזוהם פי עשרה מהשירותים שלנו. אי אפשר לחיות בלעדיו, אז חייבים לשמור על ההיגיינה והחיטוי בימים כאלה".
הלקוחות הפוטנציאליים של החברה, לדברי וינדמן, הם בתי חולים, חברות שמייצרות מזון ומוצרים מן החי, מזון לתינוקות, שם יש רגישות גבוהה, והם מקווים להכניס את המכשיר לשדות תעופה, שם יוכלו לחטא טאבלטים וסמאטרפונים וכל מה שיכול מבחינת הגודל להיכנס למכשיר המחטא.