האפליקציות החדשות שכדאי להוריד

חידוש בענף החתונות, הזמנת תיקונים לסמארטפון ואפליקציה "בשביל ישראל". כל האפליקציות שלא ידעתם שאתם צריכים

זמן צפייה: 08:08

1. כל אחד יכול להיות שליח | אפליקציית Pickpack – מבוססת על "שליחים חברתיים" (אנשים פרטיים המעוניינים בהשלמת הכנסה), על מנת להוזיל בעלויות השליחויות. עד עתה הצטרפו למעלה מ-2000 שליחים חברתיים.

2. חידוש בענף החתונות | אפליקציית Inviter - מציעה למתחתנים לשלוח לאורחים הזמנה דרך האפליקציה, במקום ההזמנות הרגילות. דרך האפליקציה, ניתן לאשר הגעה, לחבר בין מוזמנים לטרמפ משותף, לשלוח לאורחים עדכון על מספר השולחן ולהעביר מתנה דרך חשבון PayPal מאובטח.

3. עזרה בקבלת החלטות | אפליקציה שעוזרת לבחור שם לתינוק- אפליקציית "chooze"- אפליקציה שפותחה על-ידי שני פרופסורים לפסיכולוגיה ומבוססת מדע קוגניטיבי. על-ידי שיוך אסוציאטיבי של שמות למושגים טובים ורעים, האפליקציה מודדת את מידת המשיכה של המשתמש לשם ספציפי לגביו מתלבט.

4. אפליקציית "בשביל ישראל" | אפליקציה שמאפשרת למטיילים בשביל ישראל לראות את המקטעים השונים, את דרגת הקושי של המסלולים, חניוני לילה, מלאכי שביל (אנשים שאפשר להתארח אצלם בטיול), נקודות מים ועוד. האפליקציה מאפשרת לאנשים אחרים לעקוב אחר המטיילים על מנת להיפגש איתם, ולנהל צ'אט עם מטיילים אחרים. האפליקציה נוצרה כחלק מפרויקט הגמר של סטודנטים שסיימו לימודים במחלקה להנדסת תוכנה הנדסאים באריאל

5. הזמנת תיקונים לסמארטפון | אפליקציית MOBILAB - האפליקציה מבצעת חיבור אוטומטי בין טכנאים למשתמשים שזקוקים לתיקון ומאפשרת חסכון בזמן וכסף. הטכנאים (שמוסמכים על ידי החברה), מגיעים לכל מקום עם כל הכלים ומקבלים תשלום רק לאחר התיקון.

העולם הבוקר כל הקטעים