דן מרגלית: "אלו פיטורין שגורמים לי לגאווה"

העיתונאי דן מרגלית סיפר אתמול בתקשורת כי הוא איבד את משרתו בעיתון "ישראל היום", משום שהעביר ביקורת על ראש הממשלה. "איפה שחשבתי שהוא טעה כתבתי את זה"

זמן צפייה: 06:05

בשנים האחרונות מתח דן מרגלית ביקורת על ראש הממשלה בעיתון "ישראל היום" וברשתות החברתיות, ולטענתו זאת הסיבה לפיטוריו לאחר 10 שנות עבודה. "אין לי ספק מדוע פוטרתי. אחרי הכל, כתבתי דברי ביקורת רבים על נתניהו. אמרו לי שמנתקים את ההסכם איתי מסיבות כלכליות, אך ברור לי שזה מסיבות פוליטיות", סיפר מרגלית להילה קורח ואברי גלעד באולפן "העולם הבוקר".

לאחר הפיטורין, ביתו של דן, שירה, פרסמה בטוויטר שלה: ""משפ׳ נתניהו מינתה פיון בישראל היום - בועז ביסמוט מספק את הסחורה לשרה נתניהו שמזמן נשמעה צווחת שהיא דורשת לפטר את דן מרגלית. אישה איומה".

[brightcove_iframe video_id='18dan_margalit_vtr2_n20170606_v1' autoplay='0' credit='' desc='' kid='' duration='1929'']

"אלו פיטורין שגורמים לי לגאווה, מדובר במאבק שהוא חלק מעקרון חופש הביטוי. זהו מאבק על הדמוקרטיה. אני חושב שעמוס רגב לא אהב את מה שכתבתי. קראו לי עלה תאנה ואני לא התנגדתי לרעיון הזה", הוסיף מרגלית.

מרגלית טוען כי אין לו משהו עקרוני נגד ראש הממשלה, "לא רק תקפתי אותו אלא גם תמכתי בו בצוק איתן ובעניין הגז. איפה שחשבתי שהוא טעה כתבתי את זה", סיכם. צפו בראיון המלא עם דן מרגלית

>> העיתונאי דן מרגלית פוטר מ"ישראל היום"

העולם הבוקר כל הפרקים