עם אחד שולחן אחד: מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות?

היוזמה להצטרף לשירה משותפת של כל עם ישראל של "מה נשתנה", אשר נולדה בשיחה בין מספר חברים, אספה אליה מהר מאוד ארגונים ורשויות ארציות המזמינות את כלל תושביהן להצטרף ליוזמה. "בפסח הזה אף אחד לא נשאר לבד. ביום רביעי, כולנו נעביר את שולחן הסדר לחלון או למרפסת ובשעה 20:30 ונשיר ביחד "מה נשתנה"", סיפר שי פירון שר החינוך לשעבר

זמן צפייה: 05:42

הוראות משרד הבריאות אוסרות עלינו להתכנס ולערוך את סדר הפסח כפי שאנחנו מכירים עם כל המשפחה וכתוצאה מכך עשרות אלפי אנשים ברחבי הארץ יישארו לבד בביתם. יוזמת "עם אחד - שולחן אחד" מזמינה להעביר את שולחן ליל הסדר למרפסת או ליד החלון, ובשעה שמונה וחצי (20:30) בדיוק להצטרף לשירה משותפת של "מה נשתנה".

היוזמה נולדה בשיחה בין מספר חברים ומהר מאוד הצטרפו אליה ארגונים ורשויות ארציות ביניהם החברה למתנ"סים הארצית (זרוע הביצוע של משרד החינוך), מועצת המכינות הקדם צבאיות, איילים, רשת מיתרים, מועצת תנועות הנוער, הרשת להתנדבות ישראלית, ערוץ הופ! ועוד. בנוסף עשרות עיריות ורשויות מקומיות מזמינות את כלל תושביהן להצטרף ליוזמה.

עם אחד סדר אחד
עם אחד סדר אחד

אנשי רוח, דת, אמנות, פוליטיקה ומפורסמים רבים התחילו להעלות סרטונים לרשת הקוראים להצטרף ליוזמה שתופסת תאוצה בקצב מהיר.

אודות ליוזמה, הקשישים, החיילים הבודדים, הרופאים והאחיות שנמצאים במשמרת, כוחות הבטחון במשימות וכן כל אחד שתכנן לחגוג את החג עם המשפחה המורחבת ונשאר לבד, ירגיש שהוא חוגג את סדר הפסח עם המשפחה הגדולה שלו - עם ישראל.

למידע אודות היוזמה חפשו עם אחד שולחן אחד בפייסבוק