חיים חלם להשיא משואה - המטפלת ארגנה לו טקס

לחיים מוצרי בן ה-92, שהיה בפלמ"ח והשתתף כמעט בכל מלחמות ישראל, יש חלום - להשיא משואה ביום העצמאות - אז המטפלת שלו דאגה שזה יקרה

זמן צפייה: 07:52

חיים מוצרי בן ה-92, נולד בסוריה בשנת 1931. הוא התגייס לפלמ"ח בשנת 1946, שירת בחטיבת יפתח כמלווה שיירות, היה אחראי על הסליק באפיקים ובאשדות יעקב, השתתף כמעט בכל מלחמות ישראל והיה חלק מאין ספור רגעים היסטוריים של מדינת ישראל, הוא הקים משפחה ענקית ורק חלום אחד טרם הגשים - להשיא משואה ביום העצמאות. המטפלת שלו החליטה לעשות מעשה, ולארגן למוצרי טקס הדלקת משואה פרטי משלו ולהגשים לו חלום.

"עליתי לארץ ישראל עוד לפני הקמת המדינה, מסוריה", סיפר מוצרי. "הצטרפתי לפלמ"ח וכל חיי נלחמתי למען מדינת ישראל ועם ישראל. אני אוהב את המדינה בכל ליבי, היא חלק ממני. השתתפתי בכל מלחמות ישראל, גם אחרי השירות שלי התנדבתי תמיד ונתתי מעצמי, הייתי חלק בלתי נפרד מההיסטוריה של המדינה. יש לי בנות מקסימות שתמיד עוזרות לי ומשפחה גדולה וטובה שהקמתי שאני גאה בה ויש לי 13 נינים. ביום העצמאות ראיתי בטלוויזיה את טקס המשואות בהר הרצל והתרגשתי מאוד, המטפלת שלי ראתה את ההתרגשות והחליטה שנעשה טקס מאולתר משלנו, ועשינו את זה והדלקתי משואה לכבוד המשפחה שלי ומדינת ישראל. "המטפלת שלי היא מדהימה, היא עוזרת לי המון ותמיד שומרת עליי מחויך ואופטימי. הלוואי ובשנה הבאה אזכה להדליק משואה אמתית, אבל אני שמח בחלקי ובטקס הצנוע שעשינו בבית".