אימה בתחנת הדלק: נהג הסעות השליך מטף כיבוי לעבר חלון של רכב אחר

לייב איטקין ביקש מנהג הסעות לא לחסום את המעבר, הנהג בתגובה השליך לכיוון רכבו מטף כיבוי - ואף תקף אותו פיזית מחוץ לרכב. החשוד נעצר ולייב סיפר בתוכנית "העולם הבוקר" על מקרה אלימות נוסף על הכביש: "הייתי בהלם מהתגובה שלו - ניצלתי בנס"

זמן צפייה: 06:24

תגובת חברת ההסעות:

"חברת אלקטרה אפיקים מגנה אלימות מכל סוג ומשקיעה רבות בהדרכות והסברה למניעת אלימות וסובלנות במיוחד בתקופה זו. המקרה דנן עדיין בחקירה ולכן הפרטים אינם ידועים בשלב זה. מיד עם קבלת פרטי האירוע, נקיים תחקיר ונפיק את הלקחים הנדרשים".

תגובת המשטרה:

"המשטרה עצרה כעת לחקירה במרחב נתב"ג נהג הסעות, החשוד בתקיפת נהג אחר בתחנת הדלק וגרימת נזק לרכבו, תוך השלכת מטף כיבוי לעבר הקורבן דרך חלון רכבו, בשל ויכוח על שימוש בדרך. שוטרי מרחב נתב"ג פתחו אמש בחקירה מואצת, עם קבלת דיווח מתושב המרכז על כך שהותקף בתחנת הדלק עת ישב ברכבו, ע"י נהג רכב הסעות שהתווכח אתו עפ"י החשד על שימוש בדרך, כאשר החשוד השליך אל תוך רכבו של הקורבן מטף כיבוי אש דרך החלון וכשיצא לצלם אותו, הותקף הקורבן פיזית ע"י החשוד. בתוך כך, חוקרי משטרת מרחב נתב"ג בחנו את חומרי התיעוד, הצליחו לאתר את חברת ההסעות ודרכה את הנהג החשוד - תושב חיפה בשנות ה- 40 לחייו. כאמור, החשוד נעצר כעת לחקירה במרחב מתב"ג ובסיומה נכלא, כאשר בכוונת המשטרה להביאו מחר לדיון בבימ"ש בבקשה להאריך מעצרו בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה".

כתבות נוספות מתוך "העולם הבוקר":