שובל בחרה לחגוג בת מצווה במשפט של נתניהו

במקום לצפות בטיק טוק או לעשות סליים (זה לא מעניין אותי") - שובל פורת החליטה ללכת לחגוג בהפגנת התמיכה לבנימין נתניהו בפתיחת משפטו אתמול

זמן צפייה: 05:47

שובל פורת הגיעה אתמול, ביום הולדתה ה-12 לירושלים, לשערי בית המשפט, כדי להביע תמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו ולחגוג שם את בת המצווה.

"הרגשתי שבבת מצווה שלי אני מתבגרת כי ההורים שלי לקחו אותי למקומות ערכיים", אמרה הבוקר פורת. "הייתי בבית המשפט העליון, בכנסת ובכותל. ההפגנה היתה חשובה לי כי כך אני אומרת לביבי - אני מאחוריך ואתה לא תצעד לבד. שם, איפה שיש עקרונות, אני יכולה להביע את הדעה שלי. אני אישה של עקרונות"

מתי התחילה לבעבע בך האהדה לפוליטיקה?

"מגיל קטן אני אוהבת את נתניהו, הרגשתי שהאישיות שלו מושכת אותי והתחלתי לחקור ולעבור על התיקים, זה עניין אותי. לא מעניין סליים או טיקטוק".

איך הגיבו החברות?

"יש חברות שאמרו לי - את דיברת מגעיל, סתם הבכת את עצמך ויש את החברות הטובות שפרגנו".

נתניהו לא נשאר חייב והגיב לפורת. "אסור לי בגלל הקורונה אבל הייתי מחבק את הילדה שובל פורת. זו ילדה חכמה. אני אזמין אותה לבקר אותי ואת המשפחה שלי", אמר נתניהו. "בסוף ביבי ראה את זה וזה ריגש אותי כי הבנתי שהוא הבין שיש מישהו מאחוריו", אמרה פורת.

מה את חושבת על המשפט?

"אני חושבת שאין כלום. תיק 1,000 - מה הם קיבלו? שמפניות וסיגרים - זה לא פלילי, זה אולי רק בעיה מוסרית. יש את האנשים הרעים שמסתננים פנימה ואיכשהו מוציאים את ביבי רע בכל מה שהוא עושה וזו הרגשה לא נעימה".