לא מפספסים: האם רובוטים עומדים להחליף את שחקני הכדורסל?

וגם: פייסבוק חסמה את החברה שסייעה לטראמפ לנצח בבחירות ומיליון ישראלים עברו לרשת טלגרם. פינת הטכנולוגיה של גיא שחר

זמן צפייה: 06:00

היום בפינת הטכנולוגיה של גיא שחר: פייסבוק הודיעה שתחסום את פעילותה של קיימברידג' אנליטיקה, חברת הדאטה שהתגאתה בכך שסייעה לטראמפ לנצח בבחירות. לפני שנתיים החברה טענה שנעזרה בגישה למאגרי מידע כדי לבצע ניתוחי אישיות ולהתאים מסרים, ולפי הפרסומים היא יצרה מעל מ-100 אלף גרסאות של אותה מודעה.

מיליון ישראלים בוחרים בטלגרם - אפליקציית המסרים המידיים שמתחרה ישירות בוואטסאפ עוברת את מיליון המשתמשים הישראלים וצוברת פופולריות בקרב כל האוכלוסייה - לרבות שרים וחברי כנסת. נרחיב על היתרונות שבטלגרם לעומת וואטסאפ.

שטיח אמבט או משקל דיגיטלי? לקראת עונת הקיץ שבפתח פיתוח ישראלי חדש - שטיח אמבט שהוא המשקל הדיגיטלי הדק בעולם וכולל בדיקת שומן, אחוז נוזלים בגוף ואפילו אומר כמה זמן מומלץ לצחצח שיניים על ידי צפצוף.

האם בקרוב יחליפו רובוטים שחקני כדורסל? הרובוטים משתלטים על מגרש הכדורסל - רובוט שבנתה טויוטה, יצרנית הרכב, מתחרה ראש בראש מול שחקנים מקצועניים ומפגין יכולות מרשימות מאוד. גוגל מוסיפה שירות חשוב מאוד למפות שלה - מסלולים אופטימליים לאנשים בעלי מוגבלויות. התוכנה החדשה מיועדת לעזור לאנשים המשתמשים בכיסאות גלגלים לנווט במסלול הטוב ביותר שכולל תמיכה עבורם, אך גוגל מודעת לכך שכל מי שיש לו בעיות ניידות – כמו לדוגמה משפחות עם עגלות תינוק – יוכל להפיק תועלת מהמסלולים הידידותיים החדשים.