למה הסינים כל כך מעצבנים את אברי?

בנק קצירת האיברים: מה קורה בסין למי שמתרגל את שיטת הפאלון קונג? בנימה אישית - מונולוג של אברי על נושא שעל סדר היום

זמן צפייה: 02:28

תתארו לכם שאתם עושים פילאטיס בפארק, ופתאום באה המשטרה, עוצרת אתכם, לוקחת אתכם לאיכילוב ושם עוקרים מתוך גופכם איברים הדרושים להשתלה לתיירים רפואיים מהעולם, חלקם בעודכם בחיים, חלקם בעודכם במתים.

זה לא דמיון. זה מה שקורה בסין למתרגלי הפאלון-גונג, טכניקת אימון סינית שגם מיטיבה עם גוף המתרגל וגם מרחיבה את תודעתו (על סמך עדויות מתרגלים, לא ניסיתי). השבוע ימלאו 21 שנים לרדיפת מתרגלי הפאלון-גונג ע"י המפלגה הקומוניסטית הסינית, 21 שנה שבהן הפכו המתרגלים לבנק האיברים של סין, בעיקר לצרכי יצוא לכל מיני אומללים שמגיעים לסין כדי לקבל איבר במקום זה שקרס ומסכן את חייהם, ולא אכפת להם מאין מגיע האיבר הזה.

אולי יעניין אתכם גם:

פיצחו את השיטה: המשפחה שחיה מ-3,000 שקלים בחודש

אחרי שחתונתם נדחתה פעמיים: החליטו להתחתן על יאכטה ולתרום את הכסף

הכנר הישראלי הבכיר שמציע לנקות בתים ולעשות שליחויות כדי להתפרנס

החוקר הישראלי שטוען: "מצאתי איך להפוך את הקורונה לצינון קל"

איך יודעים שהסיפור הזה נכון? מחקר קנדי בדק את כל הסיפורים שזלגו מסין, ומצא שהם נכונים. ידוע גם מקרה של רופא קוצר שנשבר מהביעותים שחווה בלילות, וסיפר על 20,000 ניתוחים שערך.   בארץ קופות החולים עשו יפה והפסיקו מימון לחולים ישראלים שרוצים לקבל איבר מהחי המתרגל בסין. הסינים טענו כבר לפני שנים שהמנהג הקניבלי הזה הופסק, אבל מתרגלי הפאלון גונג עדיין מאבדים איברים פה ושם.

היום יש הפגנה מול שגרירות סין. אני מניח שבשיא ההפגנה אחד הוילונות בשגרירות יפתח מעט ועובד סיני יציץ על ההפגנה, ואחר כך יכתוב דו"ח למשרד החוץ הסיני, שם יקרא אותו אחראי קשרי מזרח תיכון ויתייק בפח. לסין לא מזיז כלום. לסין לא מזיז שהיא חירבה את העולם ממש הרגע, סין חתמה על הסכם ענק עם איראן השבוע. לא מזיז לסינים שהאיראנים רוצים להשמיד אותנו. הם רואים בני אדם דרך התועלת שניתן להפיק מהם. ממתרגלי הפאלון גונג הם לקחו את האיברים, מאיתנו הם לוקחים את הכסף בקניות באינטרנט. זמן טוב להפסיק לקנות תוצרת סין. סין מתחילה להתפשט מערבה. רק בנאדם אחד יכול לעצור אותה, והוא כרגע על הקרשים. דונלד טראמפ. האם יקום ברגע האחרון או שהם בולעים אותנו כמו איטריה ברוטב חמוץ מתוק? התשובה בקרוב.