מכמהין ועד פולנטה: מנות יוצאות דופן של אשף הפיצות הישראלי

הוא התנסה באכילת יותר מאלף סוגי פיצה, מעביר סדנאות ברחבי העולם ומשמש כשופט בינלאומי בתחרויות פיצה נחשבות - הכירו את הפיציולו הישראלי רענן נוסל

זמן צפייה: 05:07

רענן נוסל מכין פיצות מגיל שלוש, כובש פסגות פיצה ברחבי העולם ומתרגש בכל פעם שהוא נוגע בבצק. הוא התנסה באכילת לא פחות מ-1,400 סוגי פיצות ממגוון סוגים ומרקמים, מעביר סדנאות ברחבי העולם, מייעץ למסעדות פיצה חדשות, ומשמש כשופט בינלאומי בתחרויות פיצה נחשבות.

"מגיל 3 אני מכין פיצות", מספר נוסל. "אבא שלי הוא בעל הרשת של דומינו והמשפחה פועלת בתחום כבר 50 שנה. נכנסתי לתחום לעומק בעצמי משנת 2003, אחרי הצבא, והלכתי ללמוד אצל המומחים הגדולים ביותר כדי להעשיר את הידע שלי. מאז פתחתי פיצריות רבות, בערך 16 מקומות שונים. היום עיקר העיסוק שלי הוא ייצור בצק, ואני גם מלווה הרבה מאוד עסקים ועושה הכשרות בתחום, וכמובן שופט בתחרויות בינלאומיות. אני תמיד הולך לתחרות עם דגל ישראל. לאחרונה פיתחתי קמח פיצה חדש, 'רענן'ס פלאוור', שזה קמח שהולך להיות חזק מאוד בארץ וגם בחו"ל בתקווה. אני מתייחס לבצק כמו לתינוק".

היום הוא הגיע אלינו לאולפן עם מגוון פיצות: פיצה מרגריטה - עגבניות מסוגים שונים, גבינת מוצרלה ופרמז'ן, פיצה פולנטה עם ראגו פטריות כמהין, פיצה פרסקה - רוטב עגבניות, עלי אורוגולה ועגבניות שרי, פיצה בוראטה, פיצה מתוקה - נוטלה, קליק ולאקי צ'ארמס ופיצה טבעונית - עגבניות שרי, בצל ופטריות.