חוגגים לו: דידי הררי בריאיון יום הולדת חגיגי

שדרן הרדיו המוכר והאהוב דידי הררי חגג יום הולדת 64, ובראיון מיוחד הוא מספר על החגיגות, שנת הגשמת הפנטזיות שלו ושל אשתו, והקעקוע החדש שעשה

זמן צפייה: 07:19

את דידי הררי אנחנו מכירים מהרדיו ומהטלוויזיה יותר מעשרים וחמש שנים. לאחרונה הוא חגג 64 וזאת סיבה מצוינת לראיין את האיש שגרם לנו כל כך הרבה רגעים מאושרים בשידוריו ברדיו.

תחילה דידי סיפר על הקעקוע החדש שעשה בידו, בו נכתב "כאן ועכשיו", אותן מילים שאשתו מירית דובקת בהם מאז חלתה במחלת הסרטן. בהמשך סיפר על הבית ששכר בתל אביב על הים, כחלק משנת הגשמת פנטזיות של אשתו מירית. וגם סיפר על האטרקציה המרכזית בבית: "כשבא לנו לראות אקשן אנחנו מסתכלים בטיילת, יש לנו ריאליטי חבל על הזמן"

לאחר מכן דידי סיפר על חגיגות יום הולדת 64 שלו, למרות שביקש מאשתו להודיע לו במידה ותרצה להפתיע אותו, והוא ישחק אותה מופתע. היא בכל זאת ערכה לו חגיגה עם חברים קרובים שלהם בחוף הים. ולאחר מכן גם ברדיו ערכו לו שידור חגיגי, כשבכל פעם העלו לו הפתעות לשידור, ביניהם ההפתעה המרגשת ביותר, נכדו שעלה לברך אותו.

מכאן עבר דידי לספר על כך שתוכניתו עברה מאולפן הרדיו, לשידור ביתי כאשר הוא משדר מביתו של שותפו לשידור רון שלום (הרון הרון). דידי הסביר את המעבר לשידור ביתי בכך שרצה לשמור על אשתו, ולאפשר לו לא לסכן אותה בהידבקות במחלת הקורונה.

 

לסיום התייחס דידי למותו של הזמר נתנאל שהיה גם חבר טוב שלו, ושאת שירו "ילדה של אב" הוא כתב: "נתנאל חלה שנה אחרי מירית, ובכל רגע שפגשתי אותו, הוא היה עם חיוך גדול. תמיד הוא אמר שיהיה בסדר, ולצערי הרב הוא נפרד מאיתנו"