"דרוש בן זוג": אמא רונית מחפשת אהבה ברשת עבור בתה

זמן צפייה: 18:44

למרות שזה כבר לא נהוג במחוזותינו, רונית סטלקול אברם החליטה להרים את הכפפה ובאישור בתה פרסמה פוסט שהפך ויראלי במהרה והקורא למציאת חתן הולם.

בפוסט שפרסמה רונית האם עבור בתה היא כתבה:
"הילדה נתנה לי אור ירוק, אז הנה זה בא: דרוש בן זוג -
זה וודאי ייחשב לפוסט נועז, ויש שירימו גבה, אבל הילדה המושלמת שלי שמחוזרת ללא הרף, לא מוצאת בין הפונים את החצי השני שלה, אז הצעתי לפרסם בשמה מודעת דרושים ממוקדת והיא באופן מפתיע הסכימה.... ולהלן דרישות התפקיד: בנסיכה הזו עשוי לזכות, ראשית דבר ולפני הכל אדם טוב לב, נשמה שניחנה ברגישות לזולת. הוא צריך להיות חכם, כדי שתהיה שם הפריה הדדית.... כמובן שחייב להיות לו גם מראה חיצוני שיעורר בה איזשהו זיק, זה הרגע הראשוני של הרמת המסך ואם אין שם חיבור, לא יהיה כנראה גם אחר כך... אז אם אתה בסביבות ה-30 מרגיש שמיצית את חיי הרווקות ויש לך רצון לחלוק חיים ולהעניק אהבה למישהי שתפסע איתך בלב אחד, ואם הרשימה שלמעלה הולמת עם מי שאתה, תוכל לפנות בפרטי לדניאל, שבאומץ רב התירה לי ללכת עם הרעיון הזה שלי ונראה מה קופידון יעשה".

"אני בת 25 מטירת הכרמל, סטודנטית ועובדת בחברת אינטל" מספרת דניאל. "אמא ואני חברות טובות. אמא מזמן רצתה לפרסם את הפוסט הזה, ורק עכשיו הייתי מוכנה לזה והסכמתי לפרסום, קבלנו עליו המון תגובות. אני לא חושבת שזה מעשה כזה אמיץ. אני בסך הכל בן אדם שפונה לבני אדם אחרים".

"דניאל מזמן בשלה לזוגיות", מוסיפה האם. "בניגוד לשאר בני גילה היא מחפשת משהו רציני, אני התחתנתי בגיל 20. יש לי 3 ילדים, הבכור כבר נשוי, דניאל האמצעית. אני לא מתרגשת מתגובות לא טובות. אני לא באה במטרה לפרסם את הבת שלי, זה נטו לטובתה".