הכירו את הרובוט שיעשה פוסטים טובים יותר מכם

על פי נוסחא מנצחת המבוססת על מיליוני פוסטים פופולאריים ברשת, סטרטאפ ישראלי הצליח ללמוד בעזרת בינה מלאכותית איך לנסח פוסט ויראלי

זמן צפייה: 07:00

כל מי שמבלה את זמנו ברשתות החברתיות, שואף להגיע לויראליות שתכבוש את הרשת. סטארט אפ ישראלי חדש, פיצח נוסחא המבוססת על מיליוני פוסטים פופולרים ברשת, ובעזרת בינה מלאכותית יודע ליצור פוסט בפייסבוק, אינסטגרם או טוויטר שייצר מעורבות גולשים גבוהה.

"הפיתוח סורק מיליוני פוסטים, מפענח את מבנה התוכן ואת תגובות הגולשים ויודע באלו מילים, משפטים ואימוג'ים להשתמש כדי להגדיל את החשיפה", מסביר עידו רם, מנהל תחום לקוחות וקריאטיב ב-Keywee. "המטרה היא למעשה להגדיל את מעורבות הגולשים בפוסטים ולסייע לכלי תקשורת להגדיל את החשיפה לכתבות שלהם. בין כלי התקשורת שאנו עובדים איתם נמצאים: BBC, CNN, New York Times, AOL, Forbes ועוד".

עשיתם כבר לייק לעמוד הפייסבוק של העולם הבוקר?

התוכנה שפותחה על ידי חברת Keywee, יודעת לכתוב פוסטים שונים על אותה ידיעה עיתונאית לקהלים שונים. לדוגמא: "ממדידת תגובות הגולשים, עולה שהשימוש באימוג'י בפוסטים בתחום האופנה יגדיל את ההקלקות ב-10%. בתחום הספורט פוסטים המציעים לקרוא תובנות ממשחקים זוכים ל-69% יותר הקלקות ופוסטים המעלים שאלה אם הגולשים מסכימים עם אמירות של שחקנים או מאמנים מעלים את ההקלקות ב-54%". הסביר רם. "כל הנתונים הם 'אמת לשעתה' שמשתנים במהירות ולכן המערכת מתאימה עצמה כל העת לשינויים בעניין של הגולשים", הוסיף.

העולם הבוקר כל הפרקים