סאבלימינל נגד בריונות: האפליקציה שמגנה על ילדים ברשת

האפליקציה Keepers Child Safety, שאחד ממשקיעיה הוא המוזיקאי סבלימינל, שמה לה למטרה להגן על הילדים במרחב המקוון

זמן צפייה: 07:47

מגפת הקורונה אמנם מאיימת פחות על בריאותם של ילדים ובני נוער, אך השהות הממושכת בבית מובילה לשימוש מוגבר במסכים – וכתוצאה מכך, לעלייה בסיכון להיפגע מבריונות ומהטרדות מיניות. האפליקציה Keepers Child Safety שאחד ממשקיעיה הוא המוסיקאי והיזם סבלימינל, שמה לה למטרה להגן על הילדים במרחב המקוון – דרך ניטור שיחות ושליחת התראות.

"בשנתיים האחרונות אני משקיע המון זמן ביוזמות בתחום הסטארט אפ וההיי-טק", אמר סאבלימינל, "אחד המיזמים שאני מאוד גאה בהצלחתו ובפעילותו היא אפליקציית - Keepers Child Safety. Keepers מנטרת מצוקה או סכנה של ילד בצורה מתוחכמת על המכשיר הנייד של הילדים ומתריעה להורים בזמן אמת.

"‏Keepers מסוגלת לנטר ולנתח את השיחות האישיות מתוך האפליקציות השונות כמו וואטסאפ, אינסטגרם ועוד. בפלטפורמות השונות ללא צורך ביוזר או סיסמה. וכמובן שלילד/ה אין אפשרות לחסום או להסיר את Keepers אלא באישור ההורה.
• בעקבות משבר הקורונה מערכת Keepers זיהתה כי כמות השיחות הפוגעניות עלו בממוצע פי 3 מלפני פרוץ הקורונה.
• ילדינו מוצאים עצמם כלואים בבתים, מצב זה מגביר מאוד תופעות של בדידות, בריונות, גלישה לאתרים מסוכנים, שימוש מופרז במסכים וריבוי שימוש בפלטפורמות חברתיות.
• ‏Keepers יכולה לתת לנו אינפורמציה על מצבו הנפשי של הילד ועל התחושות הקשות ואף המסוכנות שהוא עלול להרגיש, ולהסתיר מאיתנו.
• לרגל יום העצמאות 2020 שיתפתי פעולה בסינגל חדש שכתבתי "ימים טובים" במטרה להעלות את המורל הציבורי וזכה להצלחה בתחנות הרדיו. בין משתפי הפעולה: גל מלכה, האולטראס, ים רפאלי ועוד. השיר אופטימי ומלא תקווה. שחר חסון נרתם לצילומי הקליפ ואפילו הקליט קטע בשיר.