מחפשים עבודה? יש לנו הצעות עבורכם

בחברת החשמל מחפשים 500 עובדים, בחברת פיליפס מגייסים עכשיו 50 עובדים - אילו משרות פנויות? כל הפרטים

זמן צפייה: 03:50

במסגרת הפרויקט של "העולם הבוקר" לסיוע למחפשי העבודה, הבוקר הצטרפו אלינו אורן הלמן מחברת החשמל, וקרן רזון מחברת פיליפס.

מה מחפשים בחברת החשמל?

"היום חברת החשמל מחפשת 500 עובדים", אומר אורן הלמן, סמנכ"ל שיווק ורגולציה בחברת החשמל, "זו עבודה יציבה בחברה יציבה, חברת ממשלתית, עם תנאי העסקה הוגנים. אנחנו חברה מהגדולות במשק, כל העובדים שאנחנו מחפשים עובדים בהעסקה ישירה, כולל כל התנאים. יש אפשריות לקידומים ועכשיו אנחנו מחפשים עובדים להרבה שנים. אנחנו מחפשים אנשים למשרות - מנציגי שירות עד למהנדסי חשמל, סייבר וכו'. תהליך האיתור שלנו הוא שקוף לחלוטין נעשה באמצעות אתר האינטרנט לשנו, שם מפורטים תנאי הסף של המשרות".

לפניות למשרות בחברת החשמל לחצו: careers

משרות פנויות בחברת פיליפס:

"יש לנו מספר אתרי ייצור מחקר ופיתוח בתחום הרפואה מיצרים מערכות סי.טי בכל העולם", אומרת קרן רזון, מנהלת הגיוס של פיליפס. "יש לנו מספר אתרי מחקר ופיתוח בישראל יש בקיסריה, חיפה, נתניה, ופתח תקווה מגייסים בכל האזורים האלה. יש לנו יותר מ-50 משרות פתוחות ומגוונות. החל מסטודנטים ועד משרות ניהוליות בכירות. אנחנו מרחיבים את קווי הייצור שלנו, מגייסים מרכיבים/ות ואינטרגטורים - מצריך ניסיון קודם. בתחום הפיתוח אנחנו מחפשים מהנדסים ממגוון תחומים, פול סטאק, ג'אבה, מהנדסי מכונות, אלקטרוניקה למגוון פרויקטים. בתחום הפיתוח אנחנו עוסקים בתחום אונקולוגי, רדיולוגי, משרות בעולמות של הנדסת ייצור, לוגיסטיקה ורגולציה.

"לגבי משרות בקווי הייצור - לשם בעצם יש לנו הרבה מאוד תקנים ומשרות פתוחות – המשרות האלה לא דורשות השכלה קודמת, כן נרצה ניסיון קודם אבל זה לא חובה. מנעד הגילאים מאוד גדול, מאנשים צעירים סטודנטים, ובמשרות המרכיבות יש משמעות לסבלנות ולתכונות איכות שמגיעות גם עם הגיל. מי שמאיישות את התפקיד הזה אצלנו הן נשים, גם בגילאי 50. הגשת קורות חיים נעשית באמצעות מייל, או באמצעות האתר".

פניות למשרות בפיליפס: Jobs_haifa@philips.com