טרנד צהוב: הסדנה ששולחת את הישראלים לתרפיית שתן

בעוד שרובנו רגילים לחשוב שהשתן הוא בכלל פסולת של הגוף ולכן לא בריא, מאי שאקטי מורה רוחנית שמעבירה סדנאות תרפיית שתן מסבירה שההפך הוא הנכון

זמן צפייה: 07:44

לכל האנשים שחושבים ששתן הוא פסולת של הגוף, הנה כמה דברים שכדאי לכם לדעת על תרפיית שתן

תרפיית השתן מגיעה אלינו מעולם היוגה, היא מוכרת גם בהרבה מאוד תרבויות כמו ברוסיה, בעיראק ובסין. השימוש בתרפייה היה במקומות בהם לא היה כסף לתרופות, ולכן השתמשו ברפואה עתיקה.

לאורך ההיסטוריה ידוע שהשתן הוא חומר מחטא ומבריא. ולכן גם חיות שותות מהשתן שלהן.

נחזור רגע אלינו, רוב האנשים חושבים ששתן הוא פסולת שיוצאת מהגוף, אבל זה לא נכון. הכבד בגוף שלנו מנקה את הדם, תפקיד הכליות בגוף הוא לוודא שאין יותר מדי נוזלים בגוף, כי אם יש יותר מדי אפשר למות. הכליות תפקידן להוציא את "האקסטרה" מהגוף החוצה. וכשהן מוציאות אותו מהגוף הן מוציאות אותו יחד עם ערכי התזונה, הויטמינים והמינרלים. ולכן השתן בריא ולא פסולת כמו שחינכו אותנו לחשוב.

הרפואה הרגילה צוחקת על השימוש בשתן כתרופה כי זה בעיקר לא רווחי לה, מה שאנשים לא יודעים זה שבהרבה תרופות ותכשירים שהם צורכים יש שתן כמרכיב במוצר "בילד אין".

פרט נוסף ומעניין הוא שעוברים שותים את השתן שלהם כאשר הם נמצאים ברחם אימם

"אני שותה מדי יום את השתן שלי, וזה עושה פלאים לעור שלי. אני בת שישים ומצבי הבריאותי ומצב העור שלי טוב מאוד בזכות זה": כך מספרת מאי שקאטי מורה רוחנית שמעבירה סדנאות תרפיית שתן

בקשר לסדנאות שמאי מעבירה היא טוענת שהאנשים שמגיעים אליה אלו אנשים שנואשו מלחיות על תרופות כל החיים, או כאלה שלא מצאו פתרונות לתחלואים שלהם ברפואה הקונבנציונלית.