"ילדתי בתאריך שאיבדתי את בעלי": סיפורה המרגש ויוצא הדופן של הילה

בעלה של הילה נפטר במפתיע, היא התחתנה בשנית וכעת ילדה בתאריך בו נפטר בעלה הראשון, בריאיון הילה מספרת כי היא משוכנעת זה מסר מבעלה המנוח: "זה אישור ממנו שאני יכולה להמשיך הלאה"

זמן צפייה: 08:55

הסיפור של הילה אאוד-ניסטל הוא סיפור על התחלה חדשה - יצירת חיים מהנקודה בה קרה מוות. הילה אאוד-ניסטל התאלמנה לפני ארבע שנים מבעלה הראשון אייל, אתו הביאה ארבעה ילדים. היא נישאה בשנית למומו, וכעת ילדה בתאריך בו נפטר בעלה הראשון.

אייל היה אהבתה הראשונה של הילה, אליו הייתה נשואה באושר במשך 11 שנים עד אותו לילה בו נפטר מדום לב: "כנראה אלוהים החליט שמספיק לו, שאת שלו הוא כבר עשה פה" ,מספרת הילה, "מאותו יום החיים השתנו לגמרי". הילה מצאה עצמה בסיטואציה בלתי אפשרית בה היא צריכה להתמודד לבד עם האובדן ולתווך לארבעת ילדיה את העובדה כי אביהם אינם עוד: "ברז הדמעות לא נסגר במשך כמעט 10 חודשים מאז אייל נפטר - זו הייתה הישרדות", משחזרת הילה את אשר עברה, "החלטתי שיש בפני שתי אופציות - לשקוע בדיכאון או לאסוף כוחות עד כמה שאפשר".

הילה מספרת מתי הכירה את מומו, "זה היה בערך 10 חודשים לאחר שאייל נפטר, הכרנו דרך הפייסבוק". מומו מגיע גם הוא מעולם הכדורגל והוא מספר שפגש את הילה לראשונה כשהיא הגיעה לרכוש כרטיסים למשחק עבור ילדיה. מומו מספר כי לא חשש מהסיפור הטראגי שעבר על הילה, שהגיעה עם ארבעה ילדים: "חוץ מזה שהתאהבתי בה, התאהבתי גם בילדים, זה היה לי ממש קל".

היא מספרת שזה ממש לא מובן מאליו שמומו, כרווק היה מוכן להיכנס לקשר עם אלמנה שהיא גם אמא לארבעה ילדים: "אני וילדיי עברנו טראומה שעדיין יושבת ומהדהדת". מומו מציין כי ילדיה של הילה כבר קוראים לו 'אבא' כבר יותר מחצי שנה: "גם עם הגדול שהוא עמוק בכדורגל - יש לי אתו חיבור טוב".

כעת לאחר הלידה בתאריך בו נפטר אייל בעלה הראשון, הילה משוכנעת שהדבר לא מקרי: "זה אישור של אייל שהכול בסדר ושאני יכולה להמשיך הלאה", קובעת הילה ומסכמת, "שאני לא אזכור את התאריך הזה ואהיה בו עצובה אלא שמחה".