לאחר שרקטה נחתה על רכבה - תושבת הדרום הפכה את הפוסט טראומה שלה למופע סטנדאפ

עדי לגזיאל, הוכרה כנכת פעולות איבה לאחר שרקטה נחתה על רכבה. מה שהתחיל ברצון לשתף אחרים בתחושותיה מהטראומה שעברה - הפך למופע סטנדאפ: "למדתי לצחוק על זה"

זמן צפייה: 05:25

לאחר שרקטת קסאם מרצועת עזה נחתה ישירות על רכבה של עדי לגזיאל, תושבת הדרום, היא שקעה בחרדה וסבלה מפוסט טראומה במשך תקופה. למרות זאת, עדי לא נתנה לטראומה המטלטלת שהיא חוותה להעיב על שגרת חייה ולנצח אותה - והחליטה להפוך את החוויה שלה מהמצב העגום של יישובי הדרום למופע סטנדאפ.

עדי משחזרת את רגעי הדרמה כאשר הטיל פגע ברכבה: "יצאנו מהבית והייתה אזעקת צבע אדום אז חזרנו ישר הביתה", משחזרת עדי, "כאשר הגענו לדלת הקסאם פגע". עדי מספרת כי כתוצאה מהפוסט טראומה, היא הוכרה כנכת פעולות איבה ורעשים רועמים גורמים לה לחרדה, במיוחד הנפצים של בני הנוער בפורים: "אנחנו בקריאה מאוד גדולה להורים שיסבירו לילדיהם מה הנפצים גורמים לאנשים אחרים". גם כריזות מכניסים את עדי ללחץ: "לוקח לי שעה להירגע מכריזה, כל פעם שאני שומעת אותה בא לי למצוא את הכורז ולהרוג אותו, אפילו בסופר".

לבסוף עדי החליטה לקחת את הלימון והפכה אותו ללימונדה ומהחרדה היא קמה והפכה את סיפור חייה למופע קומי: "אני מספרת את הסיפור שלי". עדי מציינת כי בהתחלה היה בכוונתה רק לספר את הרגשותיה ולשתף עם אחרים את החוויה שעברה ועם הזמן היא הפכה אותו לבדיחה: "למדתי לצחוק על זה".