פרטנר נכנסת לטלוויזיה: "עדיין לא מתחרים בחברות הקיימות"

הרבה ציפו שפרטנר תעשה חבילת "קוואטרו", בכניסתה לשוק הטלוויזיה, אך זו נשארה אם חבילה יותר בסיסית של תכנים. מעיין פרתי עושה סדר בשחקן החדש בשוק

זמן צפייה: 04:25

חברת פרטנר השיקה אמש (שלישי) את שירות הטלוויזיה החדשים שלה. השירות מושק עם 40 ערוצים, בהם ערוצי ספורט, ילדים, סרטים ולייפסטייל, VOD ועוד. פרטנר נכנסת לשוק עם הצעה מאוד משתלמת, אבל עדיין הם לא ממש מתחרים עם החברות הגדולות HOT ו-YES ואפילו לא עם סלקוםTV.

המחיר לחבילה בסיסית יעמוד על 69 שקל בחודש וכולל התקנת טכנאי וגישה לאפליקציות המובילות של השירות. שירות הטריפל של החברה, שיכלול אינטרנט, טלוויזיה וטלפון ביתי יעמוד על 129 שקל בחודש. בנוסף, בעוד מספר שבועות תציע החברה חבילה משולבת שכוללת גישה מלאה לנטפליקס ב-89 שקל בחודש.

[brightcove_iframe video_id='20partner_vtr2_n20170627_v1' autoplay='0' credit='' desc='' kid='' duration='1929'']

הרבה ציפו שפרטנר תעשה חבילת "קוואטרו" שכוללת טלוויזיה, אינטרנט, סלולר וטלפון קווי, אך הם מציעים חבילת טריפל בלבד, ללא סלולר. סלקום לעומתם דווקא כן מאפשרים זאת.

"חלק מתכני ה-VOD של פרטנר יהיו בתשלום, בעוד שבסלקום תכני ה-VOD כלולים בחבילת הבסיס" מסבירה מעיין פרתי, כתבת תכנית חיסכון, חדשות 2. "נכון לעכשיו אין הורדת מחירים בחברות הגדולות, אבל יש כבר תוכניות לעתיד. HOT לדוגמא מתכננים שיתוף פעולה עם רמי לוי ליצירת חבילת בסיס מוזלת", הוסיפה.

העולם הבוקר כל הפרקים