"מומלץ לנסוע בדרכים ליכודיות": הרשת סוערת בעקבות התחקיר על מירי רגב

כמעט אי אפשר לשוטט ברשתות החברתיות מבלי להיתקל בתגובות לתחקיר "המקור" על הסודות של מירי רגב. ליקטנו עבורכם את התגובות המצחיקות ביותר

זמן צפייה: 00:53

אמש (חמישי) שודר ברשת 13 תחקיר "המקור" שחשף את הסודות הכי שמורים של השרה מירי רגב. במסגרת התחקיר נחשפה "שיטת הרמזור" של שרת התחבורה, שלפיה היא מתעדפת רשויות מקומיות בהתאם ליכולת של אותה רשות להיטיב איתה מבחינה פוליטית, לרוב ללא כל הצדקה של גורמי המקצוע במשרדה.

התחקיר, שזכה לרייטינג גבוה, עורר כצפוי רעש רב ברשתות החברתיות והביא לא מעט פנינים שאי אפשר לא להתעכב עליהן.

עורך "ארץ נהדרת" מולי שגב כתב בחשבון ה-X שלו כי "זמן הצפייה בפרק: שעה ו-14 דקות - מתאים בול לפקק של ראשון בבוקר". והעיתונאית עינב גלילי כתבה: "מתברר שיהלומים הם באמת ידידיה הטובים ביותר של האישה".

התחקיר המלא של ״המקור״ על השחיתות של מירי רגב. זמן צפייה: שעה ו-14 דקות. מתאים בול לפקק של ראשון בבוקרhttps://t.co/x2jHD1AhdS

גם עינב שיף, מבקר הטלוויזיה של ידיעות אחרונות, התייחס לחלק בתחקיר שבו צוטט דובר השרה דודו סאסי כשהוא אומר שהוא מגיב לבן כספית מפרופילים שאינם שומרי שבת: "בעקבות התחקיר - הפרופילים של דודו סאסי החלו לשמור שבת".

במקומות אחרים ברשת החברתית התייחס הצייצן רשף שי לתחקיר וכתב "דיווח תנועה: בשל שיבושים בכביש, מומלץ לנסוע בדרכים ליכודיות". והוסיף: "לפני שאתם עולים על הכביש תוודאו שהוא התפקד לליכוד". הצייצן רז ציפריס רפרפ לאמירה הידועה של השר מיקי זוהר בנוגע לשלושת ה-כפים וכתב: "כסף, כבוד וכבישים".

הנה עוד מקבץ של הציוצים הכי טובים: