המקור, עונה 21, פרק 17: עד המדינה מספר 1, חלק א'

בשנתיים וחצי האחרונות רביב דרוקר ומצלמות "המקור" ליוו את עד המדינה ניר חפץ. הם קיבלו ממנו את אוצר ההקלטות חסר התקדים שלו, שמתעד בזמן אמת את האירועים בלשכת ראש הממשלה, צילמו אותו לפני ואחרי עדותו והביאו למסך את העדות הטובה ביותר על בנימין נתניהו | "המקור", לצפייה ישירה

זמן צפייה: 01:05:47

תגובות לכתבה:

תגובת הליכוד ומשפחת נתניהו

הקלטות סתר מוטות ערוכות ומגמתיות של גורמים שעויינים את ראש הממשלה לשעבר נתניהו ומשפחתו, ואף ממלאים תפקידים רשמיים אצל  יריביו הפוליטיים.

הדברים שאומר חפץ עומדים בסתירה לעדותו בבית המשפט, ששם הוא אמר ששרה נתניהו התייחסה אליו תמיד כמו "נסיך", הגדיר אותה אישה "חכמה עם אינטואיציות מצוינות", והוסיף שיש לה "הרבה מאוד תכונות יפות שלא באות לידי ביטוי בתקשורת".

בניגוד לנטען, ראש הממשלה לשעבר נתניהו הוא היחיד שקיבל החלטות על מינויים, על פי ניסיונם וכישוריהם של המועמדים לתפקידים השונים. המינויים המוצלחים שביצע הוכיחו את עצמם והביאו לישראל את העשור הביטחוני השקט ביותר מאז קום המדינה.

התכנית של דרוקר היא תעמולה שקרית והנדסת תודעה מעוותת וזולה. דרוקר והתכנית שלו קנו הקלטות סתר במאות אלפי שקלים מעד מדינה מניפולטיבי שבמהלך המשפט כבר נחשף שנסחט ע״י חוקרי המשטרה בעניינים אישיים. דרוקר והתכנית שלו ערכו את הקלטות באופן מגמתי ואז המתינו שנה עד לפירסומן ערב בחירות.

בפעם הקודמת, ערב פתיחת משפט נתניהו, שידר דרוקר תכנית אותה הגדיר ״פתיחת משפטו הציבורי של נתניהו״. התכנית הייתה משפט שדה תקשורתי שכללה ריאיונות עם עדי תביעה שהתראיינו עוד לפני שהעידו בבית המשפט, עד כדי חשד לשיבוש הליכי משפט.

כעת, בעיתוי לא מקרי של ערב בחירות, דרוקר שוב מתערב בבחירות ומשתמש בתכנית שלו כדי לנסות שוב להטות את תוצאותיהן.

הציבור חכם, הוא לא יפול למניפולציות של דרוקר ואת התשובה שלו הוא יתן בקלפי.

כל מה שנאמר בתכנית שלכם על שרה ויאיר נתניהו הם שקרים, ולא סתם שקרים אלא שקרים ממוחזרים ומרושעים.

 

תגובת נתן אשל

לא מצאתי מילה של אמת בנאמר עלי ואילו אתם ערוץ 13 גרועים אף יותר בעצם שידור הדברים ימים ספורים לפני הבחירות.

תגובת עמירם פליישר

לא היו דברים מעולם. זהו שקר וכזב . אני נבחרתי לשמש כיועץ יחסי ציבור בתחומי הכלכלה במכרז שמטרתו הייתה לגייס יחצן ללוות את הרפורמה בתחומי יוקר המחייה.  כל עבודתי עסקה אך ורק בנושאים כלכליים מקצועיים וכל טענה אחרת היא שקר וכזב ופרי דמיונו של האומר.

 

תגובת ירון דקל

מעולם לא קיבלתי פנייה מנתניהו למנות מגישים בגלי צה"ל. יעקב ברדוגו מונה למגיש יומן הערב ביוזמה בלעדית של מנהל החדשות בגל"צ.

 

תגובת ערוץ 14

בהתחשב בעובדה שמדובר בטענות כלליות ולא מפורטות - אנחנו לא מעוניינים להגיב.