העימות המלא: שולה זקן בחדר החקירות עם ג'קי מצא

שולה זקן הורשעה השבוע בפרשת רשות המסים. כעת אפשר לראות את החקירה שלה במשטרה בפרשה זו. האם יכול להיות שזו האישה שניהלה את לשכת ראש הממשלה או שאולי זקן מנסה להגן על הבוס שלה, אולמרט, שלא הועמד לדין בפרשה זו

עימות בין שולה זקן וג'קי מצא
עימות בין שולה זקן וג'קי מצא | צילום: חדשות 10

ימים ספורים אחרי הרשעתה במרמה והפרת אמונים, מתפרסם העימות המלא בין שולה לזקן, ראש לשכתו של אהוד אולמרט ראש הממשלה לשעבר, לבין מי שהיה ראש רשות המסים, ג'קי מצא. העימות המדובר התרחש ב-21 לינואר 2007, כאשר מצא העצור נפגש עם זקן החשודה, והטיח בה את הדברים שבגינם הוגש נגדה כתב אישום.

 

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של חדשות 10 »

 

זקן הואשמה בכך שמנעה ממצא להיפגש עם אולמרט עד שזה לא יירצה את אחיה, יורם קארשי, וימנה את מקורבו יגאל סער לתפקיד בכיר ברשות המסים. "המינויים האלה התעכבו תקופה ארוכה, תקופה ארוכה, בגלל יגאל סער. אתם רציתם אותו לסמנכ"ל מנהל, ודחית את הפגישה ולא קידמת אותה ואמרת לי: 'עד שאתה לא סוגר עם יורם את הנושא הזה, אני לא מפגישה אותך עם אהוד'", אמר מצא.

 

"כל פעם שאמרתי לך שנעשה את הפגישה, אמרת לי 'סגרת עם יורם או לא סגרת עם יורם?'", המשיך. זקן השיבה לו: "אתה ילד קטן? מה, ככה אתה עובד? אתה ראש רשות המסים, יורם נתן לך הנחיות?". מצא ענה לה כי היא צודקת. "אז איך אתה מסביר את זה?", שאלה זקן. "הייתי צריך לעצור את זה ברגע הראשון. את צודקת", השיב.