דעות המקור 10.1.12

דרוקר חושב שהתנהלותו של יאיר לפיד, לפיה הוא לא מתראיין, מתאימה לפוליטיקאים הישראלים. איילת שקד מזהירה שבעיית המסתננים מסכנת את קיומה של מדינת ישראל ונוזפת בממשלה. גיא לרר לוקח אותנו לפיגוע סייבר בקנה מידה גדול בהרבה מחשיפת כרטיסי האשראי. ומיקי רוזנטל שהפתרון לאנסטסיה מיכאלי הוא פשוט להתעלם ממנה

לוגו של פינת דעות ב"המקור"
לוגו של פינת דעות ב"המקור" | צילום: ערוץ10_המקור

רביב דרוקר נזכר שיאיר לפיד לא מתראיין לתקשורת כבר חודשים ארוכים, חוץ ממשהו, שקצת קשה לקרוא לו ראיון, בעיתון הבית. הוא לא היחיד. כולם תלמידיו של אריאל שרון. ראש הממשלה, למשל, כבר שכח מה זה ראיון. באתר משרד ראש הממשלה יש כותרת "אירועים וראיונות" כשמתחת רשום שראש הממשלה בירך, ראש הממשלה הדליק נר, ראש הממשלה מסתכל על דברים. רק ראש הממשלה התראיין, ענה לשאלות קשות, זה אין.

 

איילת שקד מזכירה לראש הממשלה כי בתקופת כהונתו גדל מספר המסתננים לישראל מ-8,000 לכ-60,000. "המסתננים אינם פליטים אלא מהגרי עבודה. אין באפשרות הממשלה לאכוף את החוק בגלל הגבלות של בג"צ שמונעות נוהל החזרה חמה ואת אכיפת החוק על המעסיקים . הרשות המבצעת משותקת. המדינה היהודית והדמוקרטית בסכנה, ראו הוזהרתם.

 

גיא לרר טוען שאם חשיפת כרטיסי האשראי משולה לסטודנט פרו פלסטיני עצבני שזרק ביצה סרוחה על שגרירות הכבוד של ישראל ברשת, אז בואו רק נדמיין מה תהיה המקבילה הסייברית לפיגוע גדול ומאורגן.

 

מיקי רוזנטל מסביר שזה לא בסדר מה שעשתה חברת כנסת הזאת אנסטסיה - לא רק בגלל שככה לא מתנהגים, ולא רק בשל העובדה שיצאה לה כל הגזענות בהשפרצה המכוערת של כוס המים על ח"כ מג'אדלה. זה לא בסדר, כי ישראל מתייבשת!