36 שעות לפני שנפטר - ביקש להתחתן עם חברתו

ראול הינוחוסה, חולה בלוקמיה, ביקש מבית החולים להגשים את משאלתו האחרונה - להתחתן עם בת זוגו, וכך היה

זמן צפייה: 00:46

בית החולים בטקסס הגשים את משאלתו של חולה הסרטן הסופני 36 שעות לפני שהנפטר, משאלתו, להינשא ע"י כומר עם בחירת ליבו ואם ילדיו. ראול ואיבון אמנם מנהלים קשר זוגי מעל עשור ולהם כבר 4 ילדים אך הם מעולם לא התחתנו.
לפני מספר שנים אובחן ראול כחולה בלוקמיה (סרטן הדם) והשניים הבטיחו להינשא כאשר העניינים הבריאותיים יפתרו. לצערם ראול לא הצליח לגבור על המחלה ובחודש האחרון אושפז שוב בשל דלקת חריפה בריאות ובגרון.
הרופאים לא הסתירו מבני הזוג את מצבם והעבירו לראול שמהאשפוז הזה הוא ככל הנראה כבר לא ייצא. כאשר הבין ראול שימיו ספורים הוא ביקש מצוות האחיות להגשים את חלומו האחרון ולערוך טקס חתונה דתי בבית החולים.
האחיות קיבלו את ברכתו של בית החולים ויצאו לדרך בהכנות לקראת החתונה. האופים במטבח בית החולים עמלו על עוגה חגיגית, חנות המזכרות הכינה זרי פרחים, שמלת החתונה אורגנה ע"י המשפחה ואת החתן הלבישו בחליפה של מנהל היחידה לטיפול נמרץ בבית החולים.
טקס החתונה המרגש התקיים בנוכחות קרובי משפחה ומספר מצומצם של רופאים ואחיות בחדרו של ראול. "הוא מעולם לא ראה אותי בשמלה ואני מעולם לא ראיתי אותו בחליפה", סיפרה הכלה הנרגשת. 36 שעות לאחר מכן הלך לעולמו החתן הטרי ראול הינוחוסה.

חתונה לפני המוות
חתונה לפני המוות

עוד ברץ ברשת

האדם העשיר ביותר בסין מחפש יורש

נס רפואי: תינוק נולד 55 יום לאחר שאימו מתה

שרון פרי ופוקימון גו. מה חיפשתם השנה בגוגל?

חטופה הסיפור האמיתי: צעירה נחטפה בחו"ל - אביה נחלץ לעזרתה

15 שנים אחרי: כך נראה ה"באדי בילדר" בן ה-8