אהבה מנצחת: הכלה לא נתנה לסרטן הסופני למנוע ממנה להתחתן

כאשר הרופאים הודיעו לרונדה שנותרו לה רק כמה ימים לחיות, אהוב ליבה קיים הבטחתו - ונשא אותה לאישה

זמן צפייה: 06:36

חולה סופנית סירבה לתת לסוג נדיר של סרטן חסר מרפא למנוע ממנה להתחתן עם אהבת חייה.
באכסניה, מוקפת במשפחה וחברים, התחתנה רונדה ביבנס עם אהוב ילדותה ואבי ילדיה בטקס מאולתר שאורגן לבקשתה. "היא תמיד חלמה על חתונה יפיפייה, ואני רציתי לתת לה כזאת", אמר בעלה של רונדה, מאט מאגר.
יום החתונה של רונדה, שהיה גם יום הולדתה ה-28, הגיע לאחר שנה של כימותרפיה, הקרנות וקטיעה של רגלה הימנית, כשמאט עומד לצידה כל הזמן.

רונדה ומאט בימים יפים יותר
רונדה ומאט בימים יפים יותר

באפריל 2016, לאחר שהבחינה בגוש על קרסולה, הלכה רונדה לרופא שאיבחן שמדובר בסרקומה epithelioid, סוג נדיר וחשוך מרפא של סרטן.
הרופאים נאלצו לכרות את רגלה של רונדה במאי 2016 בגלל התפשטותה המהירה של המחלה אך הקטיעה לא מנעה מהסרטן לפגוע גם בריאותיה. "הרופאים אמרו לנו מיד שאין תרופה", אמר מאט. "הם אמרו 'כל מה שאנחנו יכולים לעשות זה לעזור לה לעבור את התקופה הקשה'. אבל כל מה שהם עשו רק החמיר את המצב. מבחינה פיננסית, הטיפולים הרסו אותנו ואני 'זכיתי' לראות את תהליך גסיסתה של החברה הכי טובה שלי. זה הדבר הכי קשה שעשיתי בחיי".
לפני שבועיים הזוג קיבל בשורה מרה מהרופאים - הסרטן התפשט למוחה של רונדה: "הרופא אמר לנו שהם מצאו גידול במוח והסרטן השתלט על הריאות שלה", אמר מאט. "הם אמרו שיש לה רק כמה ימים לחיות".
לדברי מאט הוצגו להם שתי אפשרויות: או שרונדה תישאר בביה"ח עם צינורית נשימה ותחת הרדמה או שהם יחזרו לביתם בימיה האחרונים כדי שתוכל לבלות אותם בין אוהביה. "היא רצתה לחזור הביתה, אז אנחנו עכשיו בבית", אמר. "אני מחזיק את ידה כל יום ומנסה להתמקד בזמן המועט שעוד נשאר לנו. היא על מורפיום כדי להרגיע את הכאב, כך שהיא לא תמיד איתנו. אבל כשהיא כן, היא עדיין אותה לוחמת. אני אפילו לא יכול להגיד לכם כמה היא חזקה".

מאט נושק לרונדה לאחר שהתחתנו בטקס מאולתר
מאט נושק לרונדה לאחר שהתחתנו בטקס מאולתר

אחד מאותם רגעי בהירות היה בליל הכלולות של הזוג. "היא התעוררה אתמול בלילה והיא התרגשה כל כך מהחופה", אמר מאט. "ישבנו ודיברנו על זה שעה. היא ביקשה לראות את תצלומי החתונה. הבטנו בהם, צחקנו, בכינו והחזקנו אחד את השני".
בני הזוג, המכירים זה את זה מאז ילדותם, היו יחד מאז שהיו בני נוער: "היו לה את העיניים היפות ביותר בעולם - עיניים שאינך יכול לברוח מהן", אמר מאט.
לזוג יש שני ילדים, בני 6 ו-4. מאט אמר שבתו הקטנה עדיין צעירה מכדי להבין מה קורה, אבל הבן הבכור שבור: "אמרתי לו שאמא תגיע בקרוב לגן עדן. ישבתי ודיברתי אתו. בכיתי אתו. הייתי חייב להגיד לו שבקרוב לא הכל יחזור להיות כשהיה. זה קשה - אף בן 6 לא צריך לשמוע את זה".

מקור הידיעה

Banner_MoreVirals

בגלל קרציה: מנסה לעמוד ומגלה כי רגליה משותקות

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1402' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_5f272cvp' duration='63']

מבהיל: ניסתה להצטלם עם אריה הים - שמשך אותה אל תוך המים

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1393' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_yl1a5y67' duration='59']

כשאם מספרת לבנה בן ה-7: "כבר אין לך סרטן"

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1388' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_d714ewpv' duration='133']

הפכה גורלה: מלכת יופי השתילה קרסול במקום ברך לאחר שרגלה נכרתה

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1391' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_6t8xol2j' duration='432']