שלחה את בעלה לישון בסלון ובבוקר מצאה אותו מת

אשלי מארל, תושבת וולינגטון, אנגליה, שלחה את בעלה מייק, לישון על הספה אחרי ריב קשה. בבוקר קמה אשלי ומצאה אותו מת על הספה.

הריב התפתח בין השניים כשאשלי לא יכלה לשאת עוד את שעות העבודה המוגזמות של מייק. "הוא עבד שעות ארוכות ולא ראה את הילדים, וכשכן הגיע היה עייף מאוד", אומרת אשלי, אך כאן לא נגמר הסיפור. לאחר מותו של מייק נתגלה כי שעות העבודה הרבות שלו הוקדשו להפתעת יום הנישואין שלהם - חופשה זוגית בפראג.
"הוא עבד 16 שעות ביום, 7 ימים בשבוע רק כדי שיוכל לקחת אותנו לדיסנילנד פעם בשנה. הוא היה כל כך שחוק מהעבודה, אבל עשה הכל כדי לראות אותנו מחייכים".
בשחזור אותו לילה נורא מסבירה אשלי: "כשהוא חזר הביתה באותו לילה הוא היה מותש. מעולם לא ראיתי אותו כל כך מותש. לא יכולתי לראות אותו ככה. נמאס לי... אחרי שרבנו שלחתי אותו לישון על הספה, וזה טיפשי, כי רק רציתי שיהיה איתנו יותר".

מייק ואשלי, בימים יפים יותר

"כשקמתי בבוקר וראיתי אותו שוכב על הספה ידעתי שמשהו לא בסדר. הוא נשאר לשכב בדיוק באותו המקום שהיה אתמול ופניו היו חיוורות - כמעט אפורות. התקרבתי אליו ונגעתי בו. הוא היה קר. קפצתי אחורה ויצאתי בריצה מהחדר. צעקתי לביתי בת ה-14 'אבא שלך מת' ורצתי לרחוב בצעקות 'מייקי מת!'... התעלפתי וכמה שכנים לקחו אותי חזרה הביתה... לא הרגשתי שהוא מת. הרגשתי שהוא פשוט עזב אותי. הרופאים אומרים שהוא כנראה נחנק בשנתו אך גם זה לא ודאי".

מייק והתאומים. ''תמיד כשהגיע הביתה היה עייף''

אשלי אומרת שהיא מרגישה מיוסרת שהמילים האחרונות שהחליפו היו כל כך כעוסות. "אני מרגישה כל כך אשמה... כששמעתי שהוא חסך את הכסף לחופשת יום נישואין נשבר לי הלב". הזוג הכיר בשנת 2007 ונישא ב-2013. מייקי אימץ אליו את מורגן, ביתה של אשלי, והם הביאו לעולם יחד זוג תאומים נוסף. "להסביר לילדים זה אחד הדברים הקשים ביותר. בהתחלה חסכתי את זה מהם אבל הם לא הפסיקו לשאול מתי אבא חוזר".

"אימרו לילה טוב לאהובים שלכם ונשקו אותם כי יום אחד הם עלולים לעוף. תנו להם לדעת שאתם אוהבים אותם ושתמיד תהיו שם בשבילם".

מקור הידיעה

הסתבכות בעלילה? לאחר שמצאה את בעלה מת על הספה בבוקר של לאחר ריב קשה, האלמנה מצאה שוב אהבה - עם אחיו(!)

Banner_MoreVirals

בריטניה מציגה: החתונה הגאה המוסלמית הראשונה

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1660' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_g0u8hzus' duration='91']

תוך שבועיים: עוד תאונת דרכים שודרה בפייסבוק "לייב"

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1650' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_e7u1m7ng' duration='45']

ילדה בת שנתיים נכלאה לבדה במעלית ונפלה למותה מהקומה ה- 17

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1641' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_4emkgqxk' duration='138']