אסוס השיקה בישראל את סדרת מחשבי חלונות 8

הציגה שורת מחשבים עם מסכי מגע המותאמים למערכת ההפעלה החדשה, ביניהם דגם Zenbook חדש ודגם ה-TAICHI עם מסך מגע כפול

לפטופ של אסוס עם מסך מגע כפול
לפטופ של אסוס עם מסך מגע כפול | צילום: יחצ

ריק

שבוע לאחר ההשקה הבינלאומית בניו יורק, הציגה הבוקר (ד') ענקית המחשבים אסוס בישראל את סדרת מחשבי המגע החדשים שלה, המבוססים על מערכת ההפעלה חלונות 8.

"כוכב" ההשקה הבינלאומית, שמשך תשומת לב רבה בהשקה הוא ה-TAICHI, מחשב המצויד בשני מסכי מגע המתפקדים כשני מוצרים עצמאיים, בגודל 11.6 או 13.3 אינץ'.

כאשר הוא פתוח, משמש המחשב כאולטרה נייד עם מקלדת מלאה, וכאשר הוא סגור הוא הופך לטאבלט לכל דבר. מחירו של דגם זה, שצפוי להתחיל להימכר בישראל בשבועות הקרובים, יעמוד על 7,990 שקל.

 

לפטופ של אסוס עם מסך מגע כפול
לפטופ של אסוס עם מסך מגע כפול | צילום: יחצ

הדגם הזול ביותר של החברה הוא מסדרת Vivo Book, לפטופים עם מסכי מגע בגדלי 11.6 או 14 אינץ'. מחירו של הדגם הזול מבין השניים, S200, עומד על 3,069 שקל, ואילו מחירו של ה-400S מתחיל מ-4,080 שקל.

 

לפטופ של אסוס עם מסך מגע
לפטופ של אסוס עם מסך מגע | צילום: יחצ

עוד הציגה החברה את האולטרה בוק היוקרתי ZenBook Prime Touch, עם מסך מגע בגודל 13.3 אינץ', המצויד במעבדי הדור השלישי של אינטל ובכונן SSD. מחירו של דגם זה יעמוד בארץ על 8,568 שקל. 

 

אולטרה בוק חדש של אסוס עם מסך מגע
אולטרה בוק חדש של אסוס עם מסך מגע | צילום: יחצ

שני מחשבים נוספים, מסדרת Vivo TAB, שייכים לקטגוריה הצוברת תאוצה של לפטופים עם מסך מגע נשלף. סדרה זו כוללת שני דגמים: Vivo TAB, שמחירו יעמוד על 3,999 שקל, ו-Vivo TAB RT, שמחירו יחל מ-3,799 שקל. המחשבים בסדרה זה כוללים מעבדי Atom של אינטל, זיכרון בנפח 2G, מסך בגודל 11.6 אינץ' וכאמור, ניתן לחבר אליהם מקלדת.

 

לפטופ של אסוס עם מסך מגע נשלף
לפטופ של אסוס עם מסך מגע נשלף | צילום: יחצ

מנהל פעילות אסוס בישראל, אית'ן סאן, אמר במסיבת העיתונאים כי "קיום האירוע בישראל בסמיכות גבוהה כל כך להשקה העולמית אינו מקרי, והוא מעיד על החשיבות שמייחסים באסוס לשוק הישראלי".