בשורה לפרילנסרים הישראליים: זירת עבודה מקוונת חדשה

אתר Elance, המתווך בין מעסיקים לעובדים עצמאיים, הודיע על כניסה לפעילות בישראל

פרילנסר עם רגליים באוויר אילוסטרציה
פרילנסר עם רגליים באוויר אילוסטרציה | צילום: shutterstock

בשורה לפרילנסרים הישראליים: אתר Elance, המפעיל זירה לתיווך בין מעסיקים לעובדים וירטואליים, הודיע על כניסה לפעילות בישראל.

 

Elance, הפועל ב-180 מדינות בעולם, מאפשר למעסיקים לשכור עובדים בתעריף שעתי או לפי פרויקט. עם החברות המשתמשות בשירותי האתר נמנות פייסבוק, מיקרוסופט, סיסקו, אורקל ועוד.

 

כיום רשומים לאתר כ-1.8 מיליון עצמאיים, המתחרים ביניהם על הפרויקטים השונים. האתר פונה בעיקר לעובדים בתחומי ה-IT, תכנות, שיווק, פיתוח אפליקציות, ראיית חשבון ועריכת דין.

 

מבחינת העובדים הישראליים, אחד היתרונות המשמעותיים של Elance הוא נושא התשלום: צוות האתר מלווה את תהליך העבודה לכל אורך הדרך עד לסיום הפרויקט והעברת התשלום הסופי. כמו כן, החברה מתכוונת לקדם אפשרויות תשלום מקומיות, ותשיק גרסה עברית של הממשק הרלוונטי למשתמשים המקומיים.

 

לדברי קשייטיל אולסן, סגן נשיא לאזור אירופה ב-Elance, "אין ספק שישראל היא תופעה בכל הקשור לכישרונות, יצירתיות וחשיבה מקורית. אנו בטוחים כי השקת הפעילות המקומית בישראל תביא לצמיחה בהיקף ההזדמנויות והצעות העבודה עבור פרילנסרים יישראליים".

אולסן הוסיף כי "לנוכח הקשיים הכלכליים שחוות מדינות רבות, אנו מאמינים שהמודל המקוון של Elance ידרבן עובדים ועסקים לפעול בדרכים חדשות ורלוונטיות מתמיד".