רשמי: סמסונג תחשוף מחר גלקסי S3 בעל מסך 4 אינץ'

נשיא סמסונג הכריז כי הסמארטפון החדש יעניק מענה לדרישה הגוברת למכשירים בגודל 4 אינץ', ומסר כי אין מדובר במכשיר עבור פלח השוק הנמוך

גלקסי S3
גלקסי S3 | צילום: יחצ

נשיא סמסונג ג'יי קיי שין אישר רשמית כי החברה תכריז מחר (ה') על גירסת מיני לסמארטפון הדגל שלה - גלקסי S3. ההכרזה על הסמארטפון תיערך באירוע שתקיים סמסונג בפרנקפורט שבגרמניה.

 

אתר הטכנולוגיה TheVerge מדווח כי נשיא החברה לא חשף פרטים על הסמארטפון החדש, פרט לעובדה שיצויד במסך בגודל 4 אינץ' (בניגוד למסך בגודל 4.8 אינץ' בגלקסי S3 המקורי). בכך, נועד הסמארטפון החדש להעניק מענה עבור חובבי אנדרואיד שמעוניינים במסך מוקטן שקל יותר לתפעל ביד אחת.

 

"ישנה דרישה גבוהה למכשירים בעלי מסך בגודל 4 אינץ' באירופה", אמר שין במסיבת עיתונאים בקוריאה. עוד אמר שין, כי אין מדובר במכשיר שמיועד לפלח השוק הנמוך - אולם לא מסר פרטים נוספים בנוגע למפרט המדויק שלו. לא ברור באילו מדינות יהיה זמין המכשיר ומה יהיה מחירו.

 

על פי דיווחים קודמים גרסת המיני של גלקסי S3 כוללת מפרט מעט צנוע יותר לעומת המקור: מעבד דו ליבתי ומצלמה אחורית של 5MP. בנוסף על פי השמועות המחיר צפוי להיות זול יותר בהתאם, ועל פי הערכות יעמוד על כ-250 יורו.