מוטורולה חושפת את Razr i: סמארטפון אנדרואיד עם מעבד אינטל

הסמארטפון מצויד במעבד אינטל Atom בעל מהירות של 2GHz, ויחל להימכר במדינות נבחרות באירופה ובדרום אמריקה החל מאוקטובר

RAZR i סמארטפון מוטורולה עם מעבד אינטל
Razr I סמארטפון מוטורולה עם מעבד אינטל | צילום: יחצ

מוטורולה הכריזה אתמול (ג') על RAZR i - סמארטפון אנדרואיד בעל מעבד אינטל מהיר במיוחד. הסמארטפון החדש מצטרף לדגמי הרייזר שחשפה מוטורולה בראשית החודש: רייזר HD ורייזר HD MAXX עם מסך 4.7 אינץ' וסוללה חזקה במיוחד, ודרויד רייזר M הקטן והזול יותר.

 

הסמארטפון החדש בנוי ומעוצב בדומה לסמארטפון רייזר M שנחשף מוקדם יותר החודש, אך מצויד במעבד אינטל Atom בעל מהירות 2.0 GHz - מדובר בסמארטפון הראשון שמגיע למהירות שעון גבוהה כל כך. 

 

מאפיינים נוספים שכולל המכשיר: צילום ברצף במהירות של 10 תמונות בפחות בשניה, טעינה מהירה יותר של דפי אינטרנט ופתיחה מהירה יותר של המצלמה - בפחות משנייה.

 

הוא כולל מסך בגודל 4.3 אינץ' העשוי מזכוכית גרילה ומשתרע כמעט מקצה לקצה. המכשיר תומך בתצוגת סופר אמולד ברזולוציית 960×540, ומריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 4.0 שבקרוב צפויה להשתדרג לג'לי בין, גרסה 4.1 - אולם עדיין לא פורסם תאריך מדויק לשדרוג. עוד כולל המכשיר מצלמה אחורית בעלת חיישן 8MP, שבב NFC וסוללת 2000 mAh בעלת חיי סוללה של כ-20 שעות. עוביו של המכשיר 8.3 מ"מ ומשקלו 126 גרם.

 

המכשיר יהיה זמין באוקטובר בגרמניה, צרפת, בריטניה, ארגנטינה, ברזיל ומקסיקו, ויגיע בצבעים שחור ולבן. מוטורולה לא חשפה את מחירו של המכשיר, אולם האתר הבריטי Clove מציע גירסה לא נעולה של הסמארטפון עבור 550$.

 

וידאו