המשקפיים של גוגל צצים בשבוע האופנה בניו יורק

הדוגמניות בתצוגת האופנה של DVF חבשו את משקפי המציאות הרבודה של גוגל וצילמו את מה שקורה מאחורי הקלעים כדי ליצור סרט קצר שייצא בשנה הבאה

המשקפיים של גוגל בתצוגת DVF
המשקפיים של גוגל בתצוגת Dvf | צילום: reuters

המשקפיים של גוגל ייצאו לשוק רק ב-2014 - אך השבוע הם צצו לביקור פתע בשבוע האופנה בניו יורק, ואף זכו לבלות זמן מה על המסלול.

 

הדוגמניות שהציגו את קולקציית האביב/קיץ 2013 של המעצבת דיאן פון פירסטנברג, לבשו את המשקפיים החכמים. כזכור, משקפי המציאות הרבודה של גוגל מתפקדים בדומה לסמארטפון, ומאפשרים למשתמש לצלם באמצעותם תמונות, להקליט סרטוני וידאו, לקבל הודעות, לצפות בלוח השנה ועוד.

 

אף שדגמי המשקפיים הותאמו במיוחד לצבעי הקולקציה - משקפי המציאות הרבודה לא שימשו כפריט אופנה, אלא ככלי שנועד לתעד את התצוגה. חלק מהדוגמניות הפעילו את אפשרות הקלטת הווידאו וצילמו את מה שעבר לנגד עיניהן בהכנה לתצוגת האופנה ובצעידה על המסלול.

 

המשקפיים של גוגל בתצוגת DVF - שבוע האופנה בניו יורק, סרגיי ברין לצד המעצבת
המשקפיים של גוגל בתצוגת DVF - שבוע האופנה בניו יורק, סרגיי ברין לצד המעצבת | צילום: reuters

שיתוף הפעולה עתיד להפוך לסרט קצר שייקרא "DVF מבעד למשקפיים", ומדובר בפעם הראשונה שנעשה במשקפיים החכמים שימוש שלא לצורך תצוגת יכולת טכנית בלבד. הסרט הקצר עתיד לצאת רק ב-2013, אולם מותג האופנה פרסם בדף הגוגל פלוס שלו תמונות שצולמו על ידי הדוגמניות.

 

הדוגמניות של DVF אינן היחידות שזכו לחבוש את המשקפיים, הזמינות כרגע בהזמנה מוקדמת למפתחים עבור 1,500 דולר. מעצבת האופנה דיאן פון פירסטנברג וחלק מהצוות זכו אף הם לחבוש את המשקפיים. בסוף התצוגה עלתה המעצבת לצעדה המסורתית על המסלול, ושלפה מהקהל את מייסד גוגל סרגיי ברין שישב בשורה הראשונה, והשניים צעדו לאורך המסלול לשמע מחיאות הכפיים של הקהל.