מבוכה לנוקיה: הפרסומת למצלמת הלומיה - התגלתה כזיוף

נוקיה נאלצה להודות שסרטון ההדגמה שמציג את יכולות הצילום המתקדמות של לומיה 920, כלל לא צולם באמצעות הסמארטפון החדש. נוקיה בתגובה: "מתנצלים על הבלבול שנוצר"

פרסומת למצלמת נוקיה לומיה 920 שהתבררה כזיוף
פרסומת למצלמת נוקיה לומיה 920 שהתבררה כזיוף | צילום: צילום מסך

ריק

נוקיה חשפה אמש (ד') את סמארטפון הדגל החדש שלה, לומיה 920, שמתהדר, בין היתר, במצלמת PureView אחורית איכותית ומתקדמת. למרבה המבוכה, סרטון שיווקי שפרסמה נוקיה שנועד "להדגים" את יכולות ייצוב התמונה של המצלמה - התברר כזיוף.

 

הסרטון שפרסמה נוקיה מציג צעיר וצעירה שרוכבים זה לצד זה על אופניהם, כאשר הבחור מחזיק בלומיה 920 החדש ומתעד את חברתו.

 

זמן קצר לאחר פרסומו דיווח אתר TheVerge, כי בנקודה מסוימת בפרסומת נחשפת השתקפות שמגלה מי באמת צילם את הסרטון. כפי שתראו בסרטון מטה, מדובר למעשה באדם הנוסע לצד הצעירה ברכב מסחרי, וכלל אינו אוחז בסמארטפון כי אם במצלמה.

 

צפו בהילוך האיטי שחושף את ההטעיה:

לאחר שנחשפה ההטעיה המביכה, נוקיה פרסמה התנצלות והודתה כי הסרטון אכן לא צולם באמצעות לומיה 920. דוברת החברה היידי למטינן כתבה, שהחברה מתנצלת על הבלבול שנוצר בעקבות הסרטון.

 

כדי לכפר על הפרשה, פרסמה נוקיה סרטון חדש ביוטיוב, שמציג את ההבדל האמיתי בין הצילום בלומיה 920 בכל מצלמת PureView באמצעות מייצב התמונה ובלעדיו. בסרטון מטה תוכלו לראות שאכן קיים הבדל בין הצילום הרגיל לבין הסרטון שצולם ב- OIS, שנראה יציב ורציף יותר.

 

צפו: