תחרות חדשה ליס ולהוט: סמסונג ישראל השיקה שירות VOD

שירות SmartVOD לטלוויזיות חכמות מאפשר צפייה בסרטים באיכות HD או תלת ממד בסטרימינג, בעלות חודשית של 29.90 שקל; שותף התוכן הראשון: אולפני דיסני

שירות SmartVOD של סמסונג
שירות Smartvod של סמסונג | צילום: יחצ

שחקנית חדשה בתחום הטלוויזיה הרב-ערוצית: סמסונג ישראל השיקה היום (ה') את SmartVOD, שירות VOD המאפשר צפייה בסרטים, תוכניות והופעות באיכות HD או בתלת ממד, תמורת תשלום.

 

מדובר בתכנים שיוזרמו ממקורות שונים, כשהסכם שיתוף הפעולה הראשון נחתם עם אולפני דיסני. במקביל מקיימת סמסונג מגעים עם זכיינית ערוץ 2 רשת, לרכישת תוכניות שונות כמו "צחוק מהעבודה", "מצב האומה" וכו'.

השירות החדש זמין ללקוחות חדשים וקיימים, שברשותם טלוויזיה חכמה של סמסונג. השירות נועד להוות אלטרנטיבה מוזלת לטלוויזיה הרב-ערוצית, במחירים תחרותיים, והחברה מצפה להרחיב את היצע שותפי התוכן בשנה הקרובה.

כך למשל, הזמנת סרט באיכות HD תעלה 17.99 שקל ל-48 שעות; סרט באיכות תלת ממד יעלה 22.99 שקל ל-48 שעות ומנוי חודשי יעלה כאמור 29.99 לכל התכנים. סרטים חדשים שמוצגים בימים אלה בקולנוע יהיו כרוכים בתשלום נוסף.  

בסרטים ניתן יהיה לצפות על ידי הזנת כרטיס אשראי ישירות לאפליקציה בטלוויזיה, וכן לרכוש מנוי חודשי שיאפשר גישה לתכנים במהלך כל החודש. הפעלת השירות מחייבת חיבור אינטרנט ברוחב פס גבוה, של 5 מגה לפחות.