הפתעה: גוגל מפרסמת את נקסוס 7 בדף החיפוש

בצעד נדיר ויוצא דופן, החלה גוגל לקדם את הטאבלט המוקטן והמוזל שלה בפרסומת בולטת מתחת לשורת החיפוש

nexus 7
Nexus 7 | צילום: יחצ

ריק

גוגל החלה לפרסם את נקסוס 7 בדף החיפוש. הטאבלט המוזל והפופולרי החל להופיע בפרסומת בולטת למדי מתחת לשורת החיפוש. הפרסומת מופיעה רק בפני גולשים ממדינות שבהן נקסוס 7 מוצר מוצע למכירה, כמו ארה"ב ובריטניה.

 

דף החיפוש של גוגל לא השתנה במהלך השנים, וידוע בפשטות ובמינימליזם שלו. אף על פי שמדובר באחד הדפים הנצפים ביותר ברשת - גוגל עומדת בפיתוי רוב הזמן, ואינה מקצה את השטח הגדול שבדף החיפוש לפרסום מוצרים שלה או של אחרים.

 

כעת נראה כי גוגל החליטה להפר באופן זמני את המדיניות שלה, ולקדם את הטאבלט בדף החיפוש. גולשים ממדינות שבהן המוצר זמין למכירה, יראו מעתה בשורת החיפוש את חלקו העליון של הטאבלט מבצבץ בתחתית הדף, כשמעליו שורת טקסט קצרה ולינק לדף המוצר בגוגל פליי. הפרסום מציג את נקסוס 7 בגירסת 8GB, שמחירו 199$.

 

אף על פי שמדובר באירוע נדיר, אין זו הפעם הראשונה שבה גוגל מפרסמת את מוצריה בדף החיפוש, ובעבר פורסמו בדף נקסוס One ומוטורולה דרויד. יחד עם זאת, הפרסומת הנוכחית היא הבולטת ביותר ביחס לקודמותיה.

 

המשמעות של הצעד ברורה - גוגל מעוניינת לקדם את הטאבלט שלה בכל מחיר. חשוב לציין, שגם בלי הפרסום הנוסף, הטאבלט של גוגל זוכה לפופולריות גבוהה ולביקורות נלהבות, כך שיתכן שאחד הדברים שדחפו את גוגל לפרסם את המכשיר בדף הבית הוא השמועות המתגברות על אייפד מיני - הטאבלט המוקטן שאפל עתידה על פי הדיווחים להשיק באוקטובר.