גלקסי S3 הושק בישראל: יגיע לחנויות בשבוע הבא

יוצע למכירה החל מה-6 ביוני אצל ארבע המפעילות הסלולריות, ובחנויות הדגל של סמסונג; המחיר טרם פורסם

גלקסי S3
גלקסי S3 | צילום: יחצ

ריק

גלקסי S3 הושק הבוקר (ג') במדינות שונות ברחבי העולם, בהן גם ישראל. מכשיר הדגל של סמסונג, המחליף את הגלקסי S2 הפופולארי, יהיה זמין למכירה כבר מהשבוע הבא אצל ארבע מפעילות הסלולרי ובחנויות הדגל של סמסונג.

 

מחיר המכשיר לא נמסר. עם זאת נזכיר, כי בשבוע שעבר פורסם כי מחירו במכירה המוקדמת לתושבי ארה"ב עמד על 800 דולר.

 

דוידי פיאמנטה, מנכ"ל סאני תקשורת המייבאת את סמסונג מובייל לישראל, מסר כי הגלקסי החדש יגיע עם גרסת קסטה (Ice Cream Sandwich) מגוירת לעברית. עוד בנושא מערכת ההפעלה מסר, כי החל ממחר יוכלו משתמשי גלקסי S2 לעדכן מרחוק את מערכת ההפעלה וכן אצל כל מפעילות הסלולר.

 

על פי הנתונים שמסר פיאמנטה, הגלקסי הראשון של סמסונג מכר בישראל 250 אלף יחידות, ומגלקסי 2 נמכרו 280 אלף יחידות ומהטאבלטים נמכרו כ-50 אלף יחידות. מהתוספת האחרונה והמגודלת למשפחה, גלקסי Note, נמכרו עד היום כ-14 אלף יחידות בלבד, ובסאני תולים את המספר הנמוך בקירבה להשקת הגלקסי S3.

 

גלקסי S3
גלקסי S3 | צילום: יחצ

רואה לך בעינים

גלקסי S3, שנחשף לראשונה בתחילת החודש, מצויד במעבד Exynos במהירות 1.4GHz הכולל ארבע ליבות ומסך 4.8 אינץ' בטכנולוגיית Super AMOLED. עוד מתהדר המכשיר בסוללה חזקה במיוחד של 2,100mAh הניתנת להחלפה, תמיכה בטעינה אלחוטית, מצלמה אחורית של 8 מגה פיקסל ומצלמה קדמית של 1.9 מגה פיקסל, המאפשרת צילום עצמי באיכות HD. 

 

אחד החידושים המעניינים בגלקסי S3 הוא "מעקב" אחר עיני המשתמש: המכשיר יודע מתי "שמים אליו לב" ומתי לא, ומגיב באופן אינטליגנטי למשתמש. פונקציה זו, שנקראת Smart Stay, מזהה מתי המשתמש מבצע משימות במכשיר,

באמצעות המצלמה הקדמית אשר מזהה את עיניו, ושומרת על תצוגה בהירה.

 

כמו כן, המכשיר כולל הפעלה קולית אינטואיטיבית, שמבינה הוראות בשפה פשוטה ומבצעת אותן במהירות. פונקציה זו, שנקראת S Voice, הינה ממשק משתמש בשפה טבעית, המגיבה לפקודות המשתמש. באמצעות פונקציה זו ניתן להשמיע שירים מועדפים, להנמיך ולהגביר את הווליום, לשלוח הודעות טקסט ומיילים ואף להפעיל את המצלמה.

 

חידוש נוסף במכשיר הוא פונקציית ה-S beam, המאפשרת שיתוף מהיר: קובץ וידיאו של 1GB תוך 3 דקות, וקובץ מוסיקה של 10MB תוך 2 שניות. זאת, באמצעות הצמדת שני מכשירים, ללא צורך בחיבור Wi-Fi.