תנו לאצבעות ללכת במקומכם לזאפ

קבוצת דפי זהב הופכת לקבוצת זאפ • בקרוב תוכלו להשוות בין בעלי מקצוע ונותני שירותים, ולקבל חוות דעת גולשים, טיפים ומחירונים מעודכנים

קבוצת זאפ
קבוצת זאפ | צילום: יחצ

ריק

קבוצת דפי זהב הופכת לקבוצת זאפ: הכריזה היום על מהלך אסטרטגי, שבמסגרתו יהפכו כל אתרי הקבוצה לממותגים זאפ. הקבוצה כוללת בין היתר את האתרים רסט, מתחתנים, ואתר הצימרים וויקאנד, שיהפכו מעתה לזאפ דפי זהב, זאפ רסט, זאפ מתחתנים וכו'. המדריכים המודפסים ימשיכו לצאת כרגיל תחת השם דפי זהב.

 

על פי סקרים שערכה החברה, המותג ZAP נהנה מאהדה גבוהה בקרב הציבור הישראלי, ונתפס חדשני יותר מאשר דפי זהב. זאפ גם זוהה באופן מובהק עם עולם הדיגיטל, ואת התדמית הזאת תנסה עכשיו דפי זהב למתוח לכלל עסקיה. במסגרת השינויים, יורחב מנוע החיפוש של זאפ גם לדפי זהב, רסט ומתחתנים.

 

בהמשך השנה ישודרגו אתרים נוספים של הקבוצה. אחד מאתרי הקבוצה שלא צפוי לעבור מתיחת פנים הוא הלוח מדס, בעקבות החלטה אסטרטגית של החברה לא להשקיע בתחום הלוחות.

 

אז כמה עולה לפתוח סתימה בכיור?

 

במתכונתו החדשה, אתר זאפ דפי זהב יאפשר למעשה לבחור בעל מקצוע (אינסטלטור, עורך דין וכו') על פי פרמטרים שונים כמו קירבה גיאוגרפית, זמינות בסופ"ש וכו'. לכך יתווספו כלים נוספים שאמורים לסייע לגולש להחליט, כמו חוות דעת גולשים על איכות ושירות של נותן השירות, סקרים אובייקטיבים שמדרגים את בעלי המקצוע, פורום מומחים, טיפים לבחירת בעל מקצוע ומחירונים מומלצים בתחום.

 

ניר למפרט, מנכ"ל דפי זהב, הבטיח כי כדי לשמור על אמינות הדיווחים וחוות הדעת יינקטו צעדים שונים ומגוונים, ביניהם הסקרים, בדיקה כי אמנם נעשתה שיחת טלפון בין מזמין השירות לכותב הביקורת ואמצעים נוספים.

 

לקבוצה עוצב לוגו חדש, השומר את האצבעות המוכרות, עם טוויסט לכל אחד מהאתרים - טבעת יהלום למתחתנים, מזלג לרסט, תווית מחיר לזאפ והצבע הצהוב המוכר לדפי זהב.