הטיימליין של פייסבוק זמין גם בנייד

פייסבוק משיקה את פרופיל הטיימליין החדש גם לסלולרי ולאנדרואיד. מעתה תוכלו לדפדף באירועי החיים לפי ציר זמן, לנווט במפות, לצפות בתמונות ועוד גם מהנייד

צילום מסך
צילום מסך | צילום: צילום מסך
סטריפ חורים ברשת
סטריפ חורים ברשת | צילום: http://www.holesinthenet.co.il

פייסבוק השיקה אתמול רשמית את הטיימליין, הפרופיל האישי החדש מבוסס ציר זמן, לאחר חודשים של הרצה בשלב בטא. כדי לקבל את הטיימליין לכו לדף Introducing Timeline והקליקו על Get It Now או שתמתינו להופעת הודעה על השדרוג בפרופיל האישי שלכם.

 

טיימליין, למי שטרם שמע, הוא שדרוג משמעותי לפרופיל האישי שלצד יופיו הוויזואלי מגדיל דרמטית את החשיפה של חיינו בפייסבוק ומאפשר לדפדף בהם מהלידה ועד נקודת הזמן הנוכחי על פי חודשים, ימים ושעות.

 

בנוסף להשקה הרשמית של טמליין בווב, פייסבוק השיקה הבוקר (ו') את טיימליין גם עבור מכשירים ניידים בגלישה ישירה לכתובת m.facebook.com ועבור מכשירי אנדרואיד. עם זאת, בבדיקה לא מקיפה שלנו מתברר שהכלי לא זמין עדיין למכשירי אייפון.

 

אם יש אייפוניסטים שכן קיבלו את הטיימליין אנא התפקדו וספרו לנו. כדי לקבל את הטיימליין בנייד צריך פשוט לגלוש בכל מכשיר מבוסס מסך מגע ל-m.facebook.com או להוריד את הגירסה המעודכנת של אפליקציית פייסבוק לאנדרואיד (1.8.1).

 

כמו בגירסת הווב, בראש הטיימליין הנייד מתנוססת תמונת שער (Cover Photo). כאשר גוללים למטה רואים את הפוסטים, התמונות ואירועי החיים על פי ציר זמן, מהווה ועד ללידה.

 

אפשר לדפדף בתמונות ופוסטים במעבר מגע אופקי, כך שאפשר לדפדף  בהם בלי לאת מהטיימליין. בחלק העליון של הטיימליין אפשר לנווט במפות, התמונות, המנויים, החברים שלכם ועוד. התמונות בטיימליין החדש גדולות ואם תעשו צ'ק אין במקומות ביחד עם חברים תוצגו יחד על גבי מפה.

 

 פורסם לראשונה ב"חורים ברשת"

 

עוד באתר חורים ברשת:

האם מארק צוקרברג האמיתי יתבע את צוקרברג הישראלי?