המלים החמות בגוגל: רבקה בלאק שולטת

מהצונאמי ביפן דרך החתונה המלכותית ועד קדאפי ורבקה בלאק - אלו מילות החיפוש החמות של גוגל בעולם

רבקה בלאק בקליפ "My Moment"
רבקה בלאק בקליפ "my Moment" | צילום: צילום מסך

ריק

גוגל העלתה היום לרשת את אתר ה"צייטגייסט" (רוח הזמנים) הגלובלי שלה, בה היא חושפת את מילות החיפוש העולות בפופולריות בעולם כולו. באתר תוכלו לגלות מה היו מילות החיפוש העולות שחיפשנו כולנו, וגם לראות את פילוח החיפוש לפי 50 מדינות שונות, כולל ישראל.

 

אז אחרי שאתמול גילינו שגלעד שליט היה מילות החיפוש הפופולרית בישראל, ובר רפאלי הייתה תוצאת החיפוש הראשונה של ישראלים בקטגוריית התמונות, בדקנו איך הסתמנה שנת 2011 בעולם. 

 

2011: שנה של תהפוכות

  

2011 לא הייתה שנה חפה מטרגדיות כמו הצונאמי ביפן או השטפונות בברזיל, או מתהפוכות כמו מלחמת האזרחים במצרים ובלוב, אך גם זכתה לכוכבים עולים כמו אדל, רבקה בלק ואייפד 2.

 

בראש רשימת המילים הטכנולוגיות שרשמו את הזינוק הגדול ביותר השנה מככב קינדל Fire, מחשב הלוח החדש של אמזון המאיים על אייפד 2. במקום השני מופיע אייפון 4S, מחשב הלוח של HP, טאצ'פד שאזל מהמדפים לאחר שמחירו נחתך ל-99 דולר, אייפד 2, גלקסי נקסוס. את הרשימה סוגר הגאדג'ט הנחשק הבא של אפל - האייפד 3 המיוחל.

 

 

בין החיפושים העולים בבידור העולמי נמצאו אירועים כמו מותה של הזמרת איימי וויינהאוס והחתונה של קים קרדשיאן. ברשימת האנשים העולים, היה מעניין למצוא את פיפה מידלטון במקום השלישי, כאחותה קייט מידלטון, אשת הנסיך וויליאם הגיעה רק למקום העשירי ברשימה. ברשימת החדשות העולמית נפגשנו שלא במפתיע עם אייפון 4S, המפעל הגרעיני פוקושימה ביפן, קדאפי ולוב.

המילים שרשמו את הזינוק הגדול ביותר בעולם:

1. רבקה בלאק

2. גוגל פלוס

3. רייאן דאן (כוכב התוכנית ג'קאס שמת השנה)

4. המשחק בטלפילד 3

5. קייסי אנתוני (האם הצעירה שהואשמה ברצח ביתה בת השנתיים ב-2008 וזוכתה השנה מאשמה)

6. אייפון 5

7. אדל

8. טפקו (שם המפעל הגרעיני בפוקושימה, שנפגע ברעידת האדמה ביפן)

9. סטיב ג'ובס

10. אייפד 2

 

אתר הצייטגייסט, שעולה לרשת בסוף שנת חיפושים מזה 11 שנה, כולל את החיפושים הפופולריים ביותר בגוגל ב-50 מדינות בעולם. כמו בכל שנה, התוצאות המעניינות ביותר נוגעות למילים שקרנן עלה מאז השנה שעברה.