המעגלים מגיעים לג'ימייל: גוגל פלוס נכנסת לשירות המייל

כבר הספקתם להתרגל לג'ימייל החדש? אז תתכוננו לשינוי נוסף: גוגל עומדת להשיק השבוע גרסה חדשה לשירות המייל הוותיק, עם הטמעה עמוקה עוד יותר של גוגל פלוס

מראה חדש ל-GMAIL
מראה חדש ל Gmail | צילום: צילום מסך

ריק

חודש לאחר שהשיקה את ג'ימייל בעיצוב מחודש בהשראת גוגל פלוס, וכחלק ממתיחת הפנים החברתית שעוברת על כל שירותי החברה, הודיעה גוגל על הטמעה נוספת של גוגל פלוס בשירות המייל הוותיק של החברה, כדי להפוך אותו לחברתי יותר.

  

כבר בימים הקרובים, גוגל מתכוונת לשחרר גירסה חדשה לג'ימייל בה יוטמעו המעגלים של גוגל פלוס, בהם מסודרים חבריכם ברשת החברתית לפי תחומים (משפחה, עבודה וכו'). בצד השמאלי של הממשק, היכן שמופיע תפריט התוויות והצ'ט, תמצאו לינק בשם "Circles", בו תוכלו לגשת למעגלי גוגל פלוס, להוסיף חברים או להעביר אותם ממעגל למעגל.

 

בנוסף, כאשר תפתחו תכתובת מייל אם איש קשר בעל חשבון גוגל פלוס, יופיע בצד ימין של המייל הפוסט האחרון שלו ברשת החברתית, אליו גם תוכלו להגיב הישר מג'ימייל.

 

צילום מסך
צילום מסך | צילום: צילום מסך

תוכלו להשתמש במעגלים גם כפילטרים של תיבת המייל. ברגע שתלחצו על מעגל מסויים, יופיעו בתיבה רק אימיילים מאנשים במעגל. אחת האפשרויות היעילות יותר שמתווספות לג'ימייל עם השינויים החדשים היא האפשרות לשתף תמונות שנשלחו למייל ישר בגוגל פלוס, באמצעות כפתור "Share" שנמצא מתחת לתמונה שנשלחה. לחיצה על השיתוף תפתח חלון חדש, בו תוכלו לבחור עם מי מהמעגלים לשתף את התמונה.

 

צילום מסך
צילום מסך | צילום: צילום מסך

בתחילת נובמבר, גוגל השיקה עיצוב החדש לשירות המייל הוותיק ג'ימייל, המעוצב בסגנון הרשת החברתית של גוגל, וגם שינתה את עיצוב הגוגל רידר והטמיעה בו את אפשרות השיתוף בגוגל פלוס. בפוסט האחרון של גוגל נכתב, כי הטמעת גוגל פלוס היא תוצאה של "דיון רחב" שהחברה ניהלה עם משתמשי הרשת החברתית עוד ביולי, והזמינה את הגולשים להוסיף את העמוד "ג'ימייל בגוגל פלוס" למעגלים שלהם, כדי לקחת חלק בשיחה ובהחלטות.