המונים הגיעו לפתיחת חנות הדגל החדשה של אפל בגרנד סנטרל, מנהטן

ובינתיים בהונגריה: בעוד עשרה ימים יוסר הלוט מעל פסל הברונזה של מייסד אפל, סטיב ג'ובס, ולצידו לוח זיכרון בצורת אייפד

חנות אפל בגרנד סנטרל, ניו יורק
חנות אפל בגרנד סנטרל, ניו יורק | צילום: רויטרס

ריק

פתיחת חנות אפל החדשה בתחנת הרכבת גרנד סנטרל, מנהטן, היוותה חגיגה למעריצי אפל, שהגיעו בהמוניהם וחיכו בתור ארוך כדי להיות הראשונים המבקרים בחנות.

 

החנות החדשה מצטרפת לחנות הדגל של החברה בשדרה החמישית ולעוד 3 חנויות נוספות בניו יורק. היא שונה מיתר חנויות החברה בעיצובה, שהותאם לאופי המבנה. החנות נמצאת במרפסות הפנימיות המשקיפות על תחנת הרכבת, כך שאלפי הנוסעים העוברים בתחנה מדי יום לא יוכלו לפספס אותה. 

 

הסניף החדש כולל שירות פיק-אפ חדש, המאפשר ללקוחות שהזמינו ושילמו על מוצר דרך אפליקציית החנות פשוט להגיע

ולאסוף אותו עצמאית. בנוסף, החנות תכלול שני "ברי גאונים" (Genius Bars), בהם עובדי אפל מומחים יעזרו ללקוחות לתקן ולהכיר את המוצרים שלהם. לקוחות הלחוצים בזמן יוכלו לעבור סדנאת אקספרס של 15 דקות בלבד.

 

 

חנות אפל החדשה היא אחת מתוך למעלה מ-360 חנויות אפל ב-11 מדינות שונות בעולם. חנויות הדגל הפכו עם השנים לשלוחה חשובה וייצוגית של מותגי החברה ולמותג בפני עצמן, ולמקור הכנסה משמעותי של אפל.

 

חנות אפל בגרנד סנטרל, ניו יורק
חנות אפל בגרנד סנטרל, ניו יורק | צילום: רויטרס

ובינתיים בהונגריה: פסל ברונזה של ג'ובס

למרות חיבתו לעיצובים שמשלבים זכוכית ואלומיניום, זכה סטיב ג'ובס להנצחה דווקא בפסל ברונזה, אותו הזמינה חברת תוכנה הונגרית בשם Graphisoft.

 

באמצעות הפסל, בעלי החברה רוצים להודות לג'ובס על תמיכתו בהם בשנות השמונים, כאשר החברה היתה עדיין בחיתוליה ואפל השקיעה בה והעניקה לה כסף ומחשבים.

 

החברה מתכוונת להסיט את הלוט מעל הפסל ב-21 בדצמבר. לצידו של ג'ובס יוצג לוח זכרון בצורת אייפד, כמחווה לעיצוביו, ועליו אחד מציטוטיו המפורסמים של ג'ובס: "הדרך היחידה לעשות עבודה טובה היא לאהוב את מה שאתם עושים".