המפעיל הסלולרי החדש יוצא לדרך: "נייצר תחרות"

איש העסקים רמי לוי, שזכה להצלחה עם רשת המזון שלו, פותח בשירות אספקת תוכן סלולרי וירטואלי • החברה תציע מסלול ללא התחייבות עם דמי שימוש חודשיים של כ-15 שקלים

חברת הסלולר הווירטואלית של רמי לוי
חברת הסלולר הווירטואלית של רמי לוי | צילום: חדשות 10

ריק

עוד מפעיל בשוק הסלולר: איש העסקים רמי לוי, יחל הבוקר (שני) להעניק שירות אספקת תוכן סלולרי וירטואלי ראשון בישראל. החברה תציע מסלול ללא התחייבות עם דמי שימוש חודשיים של כ-15 שקלים. מחיר דקת שיחה יעמוד על כ-20 אגורות, ו־SMS יעלה 15 אגורות.

 

המכשירים שימכור לוי יהיו של נוקיה ושל חברה סינית שנכנסה לשוק. עם זאת, הלקוחות יוכלו גם להתחבר לשירותים של "רמי לוי תקשורת" תוך שימוש במכשיר הנוכחי שלהם. בראיון לתוכנית הבוקר עם אורלי וגיא בערוץ 10 סיפר לוי כי השיחה הראשונה תהיה ב-12:00. "אני מקווה שיהיה טוב לכל מי שיתחבר אלינו ולכל עם ישראל", אמר.

 

על הטענות כי לא יספק מוקד שירות לקחות אמר לוי: "בזמנו כשיצאתי למבצעים חסרי תקדים ברשת מוצרי המזון, אז אחת רשתות אמרה רמי לוי יפשוט את הרגל, הוא לא יוכל להמשיך ככה. מכפישים את שמנו ועוד לא התחלנו. כמו שהוכחתי ברשת מוצרי המזון שכל עם ישראל יכול לקנות סל הרבה יותר זול, גם בפלאפונים נקל עם הלקוחות ונייצר תחרות ואנו רואים שהמתחרים מורידים מחירים".

 

דבריו של לוי הגיעו לאחר שנציגי השירות של החברות הגדולות סיפרו ללקוחות הסקרנים בהקלטה של חדשות 10 כי ללוי לא יהיה מרכז שירות לקוחות ולא יהיה ניתן להשיג אצלו דבר פרט לשיחות.

 

עם זאת, במקביל לנקודות המכירה מקים לוי גם מרכז שירות טלפוני ובכל אותן הנקודות יסופקו גם שירותי לקוחות. בנוסף ניתן יהיה להשיג אצלו גם מכשירים סלולאריים, רגילים וחכמים.