גלקסי S2 ניצח את אייפון 4S בתחרות טלפון השנה

למרות הגיל: מכשיר הדגל הוותיק של סמסונג נבחר לסמארטפון השנה בתחרות בבלוג טכנולוגיה והותיר מאחור את אייפון 4S, לומיה 800 ו-HTC Sensation

סמסונג גלקסי S2
סמסונג גלקסי S2 | צילום: יח"צ

ריק

מכשיר הדגל בן השנה של סמסונג, גלקסי S2, ניצח את אייפון 4S החדש של אפל בתחרות ה"טלפון הטוב ביותר של השנה" של בלוג הטכנולוגיה הפופולרי Pocket-Lint.

 

הקטגוריה, שהיא חלק מתחרות הגאדג'טים השנתית של הבלוג הבריטי, הכילה מתחרים חזקים נוספים כמו HTC senstation, מכשיר ה-WP7 של נוקיה, לומיה 800 ו-xperia Ray של סוני-אריקסון - כאשר הגלקסי S2 הוא המכשיר הוותיק מביניהם.

 

הגולשים באתר בחרו ראשית בחמשת המכשירים מתוך רשימה ארוכה של סמארטפונים פופולריים, ואז שופטים שנבחרו מתוך עיתונות הטכולוגיה הבריטית בחרו מהו המכשיר הטוב ביותר. הגלקסי S2 התבלט מעל מתחריו בזכות המסך הגדול שלו והאיכותי שלו (Super AMOLED בגודל 4.3 אינץ'), עיצובו העמיד והיפה והמצלמה שלו (8 מגה פיקסל).

 

למרות שאכן מדובר באחד המכשירים המצטיינים בשוק, יש לזכור שמדובר בפסיקה של בלוג טכנולוגיה אחד בלבד (אם כי מוכר), וכי האייפון 4S הוא האייפון הנמכר ביותר של אפל, עם מסך חד ובהיר, מצלמה איכותית אף יותר, מעבד חזק וסירי, מערכת השליטה הקולית החכמה. באיזה מכשיר אתם הייתם בוחרים?