נחת בישראל: Xperia Arc S של סוני אריקסון

המכשיר החדש והמעוצב מכיל מסך 4.2 אינץ', מצלמת 8.1 מגה פיקסל ואפשרות המרת תמונות לתלת ממד • יעלה 3,600 שקל ברשת פלאפון

Xperia Arc S
Xperia Arc S | צילום: יחצ

ריק

היורש של אקספריה ארק הגיע לישראל: XPERIA arc S, הסמארטפון המעוצב מבית סוני אריקסון, יושק החל משבוע הבא ברשת פלאפון ובהמשך אצל המפעילות הנוספות.

 

האקספריה ארק S מגיע לישראל כחודשיים אחרי שהושק בעולם. סמארטפון האנדרואיד מתאפיין בדומה לקודמו בעיצוב גב מקושת דק במיוחד ומסך 4.2 אינץ',  ומכיל מעבד Qualcomm עם 1.4 ג'יגה הרץ, מצלמת 8.1 מגה פיקסל, אפשרות צילום פנורמי והמרת תמונות דו ממדיות לתלת ממד.

 

עוד מתאפיין המכשיר בעובי של 8.7 מ"מ, וניתן לחבר אליו בעזרת תחנת עגינה ייעודית, מקלדת, עכבר, ולצפות בתכניו על מסך טלוויזיה באמצעות חיבור HDMI מובנה, בדומה לתחנות העגינה הייעודיות של הדרויד רייזר והאטריקס של מוטורולה.

 

 

XPERIA arc S
XPERIA arc S | צילום: צילום מסך

המעבד של הסמארטפון החדש מבטיח להיות מהיר יותר בכ-25% מאשר באקספריה ארק, קודמו. המצלמה זהה וכך גם המשקל (117 גרם), וגרסת האנדרואיד היא 2.3.4.

 

למרות שהמכשיר קיים בחמישה צבעים (לבן, כחול כהה, אפור, ורוד ושחור) בארץ הוא יהיה זמן רק בדגם הלבן. אם לשפוט לפי הדגם הקודם של המכשיר, הוא יכול להוות פתרון מוצלח למי שמעוניין בסמארטפון אנדרואידי. המכשיר יעלה 3,600 שקל ברשת פלאפון (99.9 שקל בחודש למשך 36 חודשים), או בזיכוי מלא למדברים בחבילה של מעל 250 דקות בחודש.