חדש בגוגל פלוס: צ'ט עם חברי המעגלים, חיפוש פוסטים בזמן אמת עוד

הרשת החברתית של גוגל ממשיכה להתחדש עם אפשרויות נוספות ועדכונים, ביניהם "נושאים חמים", צ'ט משודרג ועוד

גוגל פלוס
גוגל פלוס | צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב

ריק

בזמן שממהרים להספידה, הרשת החברתית של גוגל ממשיכה להתרחב ולהכניס אפשרויות ושירותים חדשים ומעניינים. חלקם הופכים את חווית השימוש בגוגל פלוס לנוחה יותר, וחלקם מטמיעים אותה עוד יותר בשירותים האחרים של גוגל ברשת.

 

בתחילת החודש התבשרנו על השקת העמודים (Pages) בגוגל פלוס לעסקים ומותגים, כתשובה לעמודי האוהדים בפייסבוק. בין הקופצים על ההזדמנות נמצאים נשיא ארה"ב ברק אובמה, שהקים עמוד למירוץ לנשיאות 2012, ובריטני ספירס, שבעמוד הגוגל פלוס שלה חברי 743 אלף איש - מספר שהופך אותה לדמות הנעקבת ביותר ברשת החברתית נכון לעכשיו. בנוסף, בזמן חג ההודיה בו משודרים משחקי הפוטבול הפופולריים, השיקה גוגל פרסומת לרשת החברתית ששודרה בטלוויזיה.

 

 

אספנו עבורכם עוד מספר שינויים מעניינים שקורים עכשיו בגוגל פלוס, ששווה להכיר.

 

צ'ט עם חברים במעגלים

בדומה לפייסבוק, בגוגל פלוס תמצאו צ'ט שמאפשר לדבר עם החברים באתר. בעבר, היה אפשר רק לדבר עם חברים שיש לכם את כתובת המייל שלכם, בהתבסס על הצ'ט של ג'ימייל. אבל מעתה, תוכלו לדבר עם כל החברים שהוספתם למעגלים ושהוסיפו אתכם בחזרה.

 

חידוש נוסף מאפשר לכם להמשיך ולדבר עם חברי המעגלים שלכם, גם אם סגרתם את גוגל פלוס ועברתם לשירות מקוון אחר של החברה (ג'ימייל, Google Talk בסמארטפון וכו'). בנוסף, במקום להציג את כל אנשי הקשר בצ'ט של גוגל פלוס, יוצגו בפניכם רק אנשי הקשר המקוונים שעמם דיברתם לאחרונה, ובמידה ותרצו לחפש אנשי קשר נוספים, תוכלו להשתמש בשורת החיפוש שבתיבת הצ'ט.

Trending Topics: התשובה ל-Highlighted stories

אפשרות חדשה ויעילה שהתווספה לגוגל פלוס, "Trending Topics", מאפשרת לצפות בזרם מצומצם - רק של הפוסטים הפופולריים והמדוברים ביותר במעגל החברים שלכם - ומעבר אליו בגוגל פלוס כולה. כך, לא תפספסו את החדשות הכי מעניינות ברשת החברתית.

 

כדי לצפות בזרם, לחצו על לינק ה-"What's Hot" בתחתית התפריט שלכם בגוגל פלוס.

 

1+ כבר לא אנונימי

בדומה לפייסבוק, גוגל הוסיפה עדכון לכפתור ה-1+, שמראה כבר באתרים בהם הכפתור הוטמע מי מחבריכם אהב את הכתבה ומציג את תמונת הפרופיל שלהם.

 

עד עכשיו, יכולתם לדעת אם חברים שלכם לחצו על כפתור 1+ רק כשביקרתם באתר הרשת החברתית ובדקתם את זרם הפוסטים. השדרוג החדש אמור להקל על המשתמשים בגוגל פלוס, ולחסוך את הביקור באתר הרשת החברתית, רק כדי לגלות מהם התכנים שהחברים אהבו ברשת.

חיפוש פוסטים בזמן אמת

כיאה לענקית חיפוש, גוגל פלוס מאפשרת מעתה לבצע חיפוש בתוך הפוסטים, המעגלים ובכלל, בכל גבולות הרשת החברתית. החיפוש מתעדכן בזמן אמת, ומתווספות אליו תוצאות חדשות, במידה וחבר נוסף כתב משהו בנושא שחופף לחיפוש.

 

 בנוסף, גוגל פלוס תומכת כעת באפשרות ה-Hashtag, המוכרת מטוויטר. ההאשטאג מאפשרת לסמן נושא בפוסט, כך שיהפוך לבר חיפוש. אם למשל כתבתם פוסט והזכרתם בו את "#אנדרואיד". המילה אנדרואיד תופיע כלינק, ולחיצה עליה תציג את כל הפוסטים הנוספים המעניינים בנושא, שהופיעו ברשת החברתית.