נחת בישראל: האולטרה בוק של אסוס, ZenBook

סדרת הלפטופים הדקים והמעוצבים של אסוס מצוידת במעבדים מהירים יותר מבית אינטל, ומתהדרת במשקל קל במיוחד של 1.1 ק"ג • המחיר לצרכן הישראלי: החל מ-4,990 שקל

Asus Zen Book
Asus Zen Book | צילום: יחצ

שבוע לאחר שהשיקה בעולם את מחשב הלוח טרנספורמר פריים, הטאבלט הראשון עם המעבד הארבע ליבתי החדש טגרה 3 מבית Nvidia, השיקה הבוקר חברת אסוס בישראל את סדרת המחשבים הניידים החדשה Zenbook.

 

סדרת המחשבים החדשה משתייכת לקטגוריית האולטרה ניידים, המבטיחים להיות דקים וקלים, ומצויידים במעבדים מהירים יותר מבית אינטל. בכך, אסוס מצטרפת ליצרניות לפטופים מובילות דוגמת סמסונג, אייסר, לנובו וטושיבה, אשר השיקו במהלך השנה מחשבים אולטרה ניידים המכילים מעבד אינטל מתקדם: סנדי ברידג' כיום - ומ-2012 מעבדי הדור הבא, אייבי ברידג'.

 

בישראל יושקו שני דגמים מסדרת הזן בוק,UX21 ו-UX31, עם מסך בגודל 11.6 אינץ' ו-13.3 אינץ' בהתאמה. מחירם לצרכן הישראלי יחל ב-4,990 שקל, כולל אחריות שלוש שנים. לשם השוואה, מחירו של המקבוק אייר הוא 5,240 שקל.

 

 

עובי המחשבים הוא 9 מ"מ בלבד בצידם, ומשקלם 1.1 ק"ג. עיצוב המחשב, המצופה נירוסטה בגוון אפור (אלומיניום מוברש), יקסום לחובבי המקבוק אייר ומזכיר גם את Portege Z830, מחשב האולטרה בוק של טושיבה ואת סדרת ה-Chronos 7 של סמסונג.

 

מבחינת מפרט, המחשב מציג חומרה השווה ביכולותיה למרבית מחשבי האולטרה בוק שהושקו בחודשים האחרונים בחברות המתחרות, ומתגאה בעיקר באיכות רמקולים מובנים טובה יותר. תוכלו לבחור בין מחשב 11 או 13 אינץ' עם מעבד i3, i5 או i7 של אינטל.

 

עוד מכילים המחשבים מצלמת רשת מובנית, כניסות USB 3, מיקרו HDM, ומיני VGA. פתחי האיוורור של המחשב, הממוקמים בגבו באופן כמעט נסתר, מאפשרים למחשב להתחמם פחות בזמן עבודה.  

עוד בנושא:

Eee Pad סליידר של אסוס: בא לעבוד