הטאבלט של פנסוניק יגיע לישראל עד סוף השנה

הטאבלט המוקשח מגיע לישראל לקראת סוף 2011 וכולל מסך 10 אינץ', אטימות למים וזעזועים ומעבד 1.2 ג'יגה הרץ • מחירו לצרכן יתחיל ב-5,600 שקלים

טאבלט Toughpad של פנסוניק
טאבלט Toughpad של פנסוניק | צילום: יח"צ

ריק

הקשוח של פנסוניק מגיע לישראל: חברת פנסוניק הודיעה כי מחשב הלוח החדש של החברה, ToughPad FZ-A1, ישווק בישראל החל בסוף שנת 2011. 

 

ToughPad הוא טאבלט מוקשח מבוסס אנדרואיד המיועד לשוק הארגוני עם מסך 10 אינץ' בהיר במיוחד המיועד לשימוש אינטנסיבי בתנאי חוץ. המכשיר מסוגל לעמוד בנפילות, פגיעות פיזיות חזקות ומים הודות למארז מוקשח, מסך מזכוכית מחוזקת ומבנה האטום מפני נוזלים.

  

הטאבלט מריץ את אנדרואיד 3.2 לטאבלטים (האניקומב), מכיל מעבד דו ליבתי במהירות 1.2 ג'יגה הרץ, התאמה לגלישת LTE מהדור הרביעי, זיכרון RAM בנפח של 1 ג'יגה-בייט ונפח אחסון של 16 ג'יגה בייט הניתן לשדרוג ל-32 באמצעות כרטיס SD.   

 

פנסוניק ToughPad FZ-A1
פנסוניק ToughPad FZ-A1 | צילום: יח"צ

ToughPad פונה בעיקר לשוק העסקי ולארגונים, ומגיע מצוייד בעט סטיילוס למילוי טפסים דיגיטליים, אבטחה ברמה גבוהה המוטמעת בחומרה, סוללה המספקת 10 שעות עבודה ותכונות נוספות הנדרשות לעבודה משרדית או ביתית נוחה, דוגמת כניסות מיקרו HDMI ומיקרו USB, בלוטות' ואיטנרנט אלחוטי, מצלמה אחורית ברזולוציה של 5 מגה פיקסל ומצלמה קדמית ברזולוציה של 2 מגה פיקסל.

הטאבלט ישווק בישראל החל מסוף שנת 2011 בשני דגמים: Wi-Fi ו-3G, ומחירו לצרכן יתחיל ב-5,600 שקלים.