חדשות טובות: פייסבוק מחזירה את הניוזפיד הישן

פייסבוק הכריזה על שינוי מתבקש בניוזפיד: גירסה חדשה המשלבת בין הניוזפיד הנוכחי לתכונות של הניוזפיד הישן. בקרוב אצלכם בפייסבוק

פייסבוק
פייסבוק | צילום: Gettyimages/ אימאג'בנק
סטריפ חורים ברשת
סטריפ חורים ברשת | צילום: סטודיו nana10

בעבר, הניוזפיד בפייסבוק הציף סיפורים שקיבלו לייקים, תגובות ושיתופים רבים מחברים עמם אתם נמצאים בקשר, בסינון Top Posts במצב ברירת המחדל, ורק מי שרצה לצפות בכל העדכונים של חברים עבר למצב Most Recent. 

 

השינויים מחודש ספטמבר הביאו עמם ניוזפיד אחיד שמציף בעיקר פוסטים אחרונים מכל החברים, גם כאלה שלא קיבלו לייקים כלל ושל אנשים שאתם לא באינטראקציה עמם בפייסבוק. כתוצאה מכך פייסבוק הפכה לרשת חברתית פחות אינטימית, פחות רלוונטית וחסרת אפשרויות סינון סבירות.

 

אמש הכריזה פייסבוק על שינוי מתבקש נוסף בניוזפיד שלה. הגירסה החדשה שצפויה להופיע גם בפייסבוק שלכם בקרוב משלבת בין מודל הניוזפיד הנוכחי, אך שבה ומאמצת גם תכונות של הניוזפיד הישן.

 

במקום שני פידים שאפשר לעבור ביניהם, ישולב בראש הניוזפיד כפתור Sort, שיאפשר להציב סיפורים מודגשים (Highlighted Stories) בראש או סיפורים אחרונים בראש הניוזפיד (Recent Stories First). סיפורים מודגשים, על פי פייסבוק, הם פוסטים שקיבלו הרבה לייקים או פוסטים מחברים שאתם מרבים להיות עמם באינטראקציה. פייסבוק החלה לשדרג את הניוזפיד החדש אמש ובשבועות הקרובים כולם יקבלו אותו.

 

צילום מסך
צילום מסך | צילום: ReadWriteWeb.com

טוב מאוד שפייסבוק מתקנת את הקלקול לו גרמה, אך חבל שהאתר לא הולך צעד אחד נוסף ומחזיר גם את האפשרות לסנן את התכנים על פי סוג תוכן כמו סטטוסים, תמונות, קישורים וכו'. אולי בשדרוג הבא?

 

פורסם במקור ב"חורים ברשת"

 

עוד באתר חורים ברשת:

פיד שבור: תמונה בפייסבוק שווה אלף סטטוסים