אסוס הכריזה על טאבלט ראשון עם מעבד ארבע ליבתי: טרנספורמר פריים

טאבלט האנדרואיד החדש של אסוס הוא הראשון שמכיל את המעבד טגרה 3, שצפוי להציג ביצועים טובים פי שלושה ממעבד שתי ליבות

טאבלט טרנספורמר Eee Pad של אזוס
טאבלט טרנספורמר Eee Pad של אזוס | צילום: יח"צ

ריק

חברת אסוס הכריזה הבוקר (ד') על טאבלט ה-Eee Pad טרנספומר פריים, ממשיכו של מחשב הלוח הקודם של החברה, טרנספורמר אי פד בעל מסך ה-10 אינץ'. 

 

טאבלט האנדרואיד החדש של החברה הוא הראשון אשר מכיל את המעבד הטגרה 3, אשר הושק גם הוא הבוקר על ידי Nvidia. המעבד החדש אמור להציג ביצועים טובים פי שלושה ממעבד שתי ליבות, ולשפר משמעותית את השימוש באפליקציות, המולטי-טאסקינג והגלישה.

 

בנוסף, המכשיר מכיל מסך 10 אינץ' ברזולוציית 1280 על 800, מצלמה אחורית של 8 מגה פיקסל עם הבזק לד וקדמית של 1.2 מגה פיקסל, ונפח אחסון של 32 או 64 ג'יגה בייט. לדברי היצרן, סוללת הטאבלט מסוגלת להחזיק מעמד 12 שעות לאחר טעינה מלאה, ו-18 שעות בחיבור למקלדת המיוחדת למחשב הלוח, המשמשת גם כתחנת עגינה.

 

הטאבלט יושק בדצמבר הקרוב, ויעלה 499 דולר לגירסת 32 הג'יגה בייט, ו-599 דולר עבור 64 ג'יגה בייט נפח אחסון. הוא יושק עם אנדרואיד 3.2 וישודרג בתאריך מאוחר יותר לאנדרואיד 4.0.

 

טאבלט טרנספורמר Eee Pad של אזוס
טאבלט טרנספורמר Eee Pad של אזוס | צילום: יח"צ

גם חברת פנסוניק השיקה שני טאבלטי אנדרואיד חדשים בסדרת ה-Toughpad, בגדלי 10 ו-7 אינץ', המסוגלים לעמוד בנפילות, פגיעות פיזיות חזקות ומים הודות למארז מוקשח, מסך מזכוכית מחוזקת והגנה מפני נוזלים.

 

שני מחשבי הלוח מריצים את אנדרואיד 3.2 לטאבלטים (האניקומב). טאבלט ה-10 אינץ' מכיל מעבד דו ליבתי במהירות 1.2 ג'יגה הרץ, התאמה לגלישת LTE מהדור הרביעי, נפח אחסון של 16 ג'יגה בייט הניתן לשדרוג ל-32 באמצעות כרטיס SD. מפרטו של טאבלט ה-7 אינץ' עוד לא פורט.

טאבלט Toughpad של פנסוניק
טאבלט Toughpad של פנסוניק | צילום: יח"צ